اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان خبر داد

کمک 238 میلیون ریالی حامیان به ایتام مددجوی زنجانی

خبرگزاری فارس: مسئول خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از کمک 238 میلیون ریالی حامیان به ایتام مددجوی زنجانی خبر داد.

کمک 238 میلیون ریالی حامیان به ایتام مددجوی زنجانی

عیسی بیات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سالانه طرح‌های مختلفی از سوی خانه انفاق برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به اجرا درمی‌آید.

وی با اشاره به اینکه حامیان همکار با کمیته امداد استان زنجان همواره همکاری نزدیکی دارند، اضافه کرد: در بسیاری از موارد مشاهده شده که یک حامی زمینه ازدواج یتیم تحت حمایت خود را با پرداخت کمک هزینه خرید جهیزیه فراهم کرده است.

مسئول خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی استان زنجان همچنین با اشاره به کمک حامیان به فرزندان ذکور زیر پوشش این نهاد اضافه کرد: این کمک نیز با اعطای هدیه ازدواج در قالب کمک نقدی صورت می‌گیرد.

وی در ادامه از دیگر اقدامات انجام شده توسط حامیان و در حمایت از ایتام مددجوی این نهاد را، بازدید از منازل مسکونی مددجویی عنوان کرد و افزود: این طرح در قالب طرح مفتاح‌الجنة صورت می‌گیرد.

بیات در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه با اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد استان زنجان فرهنگ حمایت از ایتام در بین مردم استان جاسازی شده است، اضافه کرد: در مهر ماه سال جاری 238 میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام جمع‌آوری شده است.

مسئول خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه طی مهر ماه سال جاری 25 حامی در خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان جذب شده است، اضافه کرد: این حامیان کفالت 27 یتیم را به عهده گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری کمک در قالب طرح اکرام ایتام محدود به زمان و یا فصل خاص نیست، اضافه کرد: در حال حاضر نیز امدادگران در خانه انفاق آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب طرح اکرام ایتام و ثبت نام از حامیان برای کفالت ایتام هستند.

بیات در ادامه با اشاره به سایر کمک‌های جمع‌آوری شده در خانه انفاق استان زنجان افزود: در مهر ماه سال جاری در قالب جمع‌آوری کمک‌های مردمی در بحث فطریه عام یک میلیون و 110 هزار ریال و در قالب فطریه سادات نیز 200 هزار ریال جمع‌آوری شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در قالب جشن عاطفه‌ها نیز مبلغ 5 میلیون و 948 هزار و 250 ریال کمک مردمی در خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان جمع‌آوری شده است، ‌اضافه کرد: همچنین در قالب اجرای این جشن برای کمک به زلزله‌زدگان نیز مبلغ یک میلیون و 902 هزار ریال کمک مردمی جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول