اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

اولویت اصلی برنامه‌های کمیته امداد افزایش اشتغال‌زایی است

خبرگزاری فارس: قائم ‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد کاهش محرومیت و افزایش اشتغال‌زایی را از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد حمایتی ذکر کرد.

اولویت اصلی برنامه‌های کمیته امداد افزایش اشتغال‌زایی است

ارسلان جلال‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: به منظور کاهش محرومیت در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدیدها از مناطق محروم این استان اقدامات لازم برای جامعه هدف صورت گرفته است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد اولویت مهم این نهاد را اشتغال‌زایی مددجویان عنوان کرد و گفت: به منظور کاهش بیکاری در سطح استان اقدام لازم جهت ساماندهی این امر صورت گرفته است.

جلال‌فرد به اهمیت ماموریت ستاد مناطق محروم اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به هدف و اهمیت این ستاد به منظور محرومیت‌زدایی در مناطق محروم، همت و توجه دیگر ادارات و سازمان‌های حمایتی را می‌طلبد.

وی حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مدیران در مناطق محروم را موجب جذب و افزایش کمک‌های مردمی به این مناطق دانست.

جلال‌فرد گفت: با شناسایی مناطق محروم، بر اساس بخشنامه کمیته امداد از حداقل امکانات و حداکثر اعتبارات در راستای محرومیت‌زدایی در این مناطق اقدامات لازم نیز صورت می‌گیرد.

این مسئول ابراز داشت: با توجه به اقدامات صورت گرفته و جلوگیری از اتلاف وقت در راستای اشتغال‌زایی مددجویان نیز نتیجه خوبی تاکنون حاصل شده است.

قائم‌ مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بازدیدهای صورت گرفته از مناطق محروم با تصویب مصوبات کمیته امداد شهرستان‌ها باید همکاری لازم را در این راستا داشته باشند.

جلال‌فرد گفت: اشتغال مهمترین نیاز جامعه است و هدف اصلی این نهاد انقلابی توانمندسازی خانواده‌های مددجو در زمینه اشتغال‌زایی و رفع محرومیت است.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول