اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) صورت گرفت

جشن ازدواج 180 نوعروس زیرپوشش کمیته امداد در اردبیل

خبرگزاری فارس: همزمان با سالروز ازدواج آسمانی و مبارک حضرت فاطمه زهرا (س) و امام علی (ع) جشن ازدواج 180 نوعروس زیر پوشش کمیته امداد برگزار شد.

جشن ازدواج 180 نوعروس زیرپوشش کمیته امداد در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،همزمان با سالروز ازدواج آسمانی و مبارک حضرت فاطمه زهرا (س) و امام علی (ع) جشن ازدواج 180 نوعروس زیر پوشش کمیته امداد برگزار شد.

در این مراسم که همزمان با روز ملی ازدواج در تالار بیضای اردبیل برگزار شد، زوج‌های جوان راهی خانه بخت شده و کمیته امداد برای تأمین جهیزیه آنها بیش از 150 میلیون تومان هزینه کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در این مراسم گفت: ازدواج ساده و آسان از شعارهای کمیته امداد در تأمین جهیزیه و برگزاری مراسم و تداوم زندگی زوج‌های جوان است چرا که هرگونه تجمل‌گرایی زمینه سختی و دشواری ازدواج را فراهم می‌آورد.

بهروز زلالی با بیان اینکه زوج‌های جوان زیرپوشش کمیته امداد با علاقه‌مندی از طرح‌های الگویی و ارائه شده در ازدواج آسان استقبال می‌کنند، تصریح کرد: ما همه ساله بخش عظیمی از توان و همت خود را به کار می‌گیریم تا با کمک بخش خصوصی زمینه ازدواج نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد را فراهم آوریم.

وی از تمام خانواده‌ها خواست در امر ازدواج سهولت بیشتری به خرج داده و بیش از هر زمان دیگر به تقویت بنیان محکم خانواده کمک کنند.

به گزارش فارس، در شهرستان مشگین‌شهر 100 نوعروس زیرپوشش کمیته امداد راهی خانه بخت شدند که در این مراسم رئیس کمیته امداد مشگین‌شهر نیز خاطرنشان کرد: این نهاد انقلابی برای هر یک از نوعروسان یک میلیون تومان کمک هزینه جهیزیه اختصاص داده است.

علی بابایی اضافه کرد: به زودی 25 نوعروس دیگر زیرپوشش این نهاد از مزایای تأمین جهیزیه با همراهی خیرین بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه درآمد محلی کمیته امداد 140 درصد افزایش یافته است، بیان کرد: ما حدود 10 میلیارد و 80 میلیون ریال درآمد محلی داشتیم که این رقم امسال در حال افزایش است.

بابایی همچنین از تحویل 44 واحد مسکن مهر به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد در آینده نزدیک خبر داد.

همچنین به مناسبت پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و بانوی بزرگ اسلام همایش وصلت نور در بیله‌سوار انجام شد و 69 نوعروس زیرپوشش کمیته امداد با تأمین جهیزیه راهی خانه بخت شدند.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار در این مراسم گفت: حذف آیین‌ها و برنامه غلط و پرهزینه در امر ازدواج و جایگزین کردن روش‌های ساده با بهره‌گیری از فرهنگ نبوی و الهام از ائمه اطهار می‌تواند زندگی سالم و سعادتمند جوانان ما را رقم بزند.

رسول زیبانژاد با تاکید بر پایین آوردن سطح توقعات خانواده‌ها و حذف مراسم پرهزینه و جایگزین خواستار ترویج ازدواج آسان و با معنویت به همراه اعزام زوجین به مشهد مقدس شد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول