اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

ایثارگران نور چشم جامعه ایرانی هستند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: باید قدردان زحمات ایثارگران در عرصه‌های ایثارگری و جان‌فشانی برای دفاع از میهن اسلامی باشیم.

ایثارگران نور چشم جامعه ایرانی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سید‌دادوش هاشمی در جلسه شورای مشورتی مشاوران استاندار در حوزه ایثارگران که در سالن جلسات استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: وظیفه داریم که قدردان زحمات ایثارگران در عرصه‌های ایثارگری و جان‌فشانی برای دفاع از میهن اسلامی باشیم.

 هاشمی با بیان اینکه ایثارگران نور چشمان جامعه ایران اسلامی هستند، ادامه داد: وظیفه داریم که جوانان را بیش از پیش با خدمات ارزنده شهدا و ایثارگران آشنا سازیم تا اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت هم‌چنان در اولویت کارها باشد زیرا تنها از طریق گسترش این فرهنگ است که کشور در مقابل تهاجمات و توطئه‌های دشمنان بیمه می‌گردد.

وی گفت: رشادت‌ها، جان‌افشانی‌ها و رفتارهای نیک ایثار‌گران بر هیچ صاحب خردی پوشیده نیست و این بزرگواران، عزیزترین و شایسته‌ترین افراد انقلاب و نظام هستند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان باید از تمامی ظرفیت‌های فکری ایثار‌گران در بالاترین سطوح استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه ایثارگران می‌توانند با ارائه نظرات خود مدیران را در اداره بهتر جامعه کمک و همکاری کنند گفت: ایثارگران در دستگاه‌ها با ولایت‌پذیری و تعهدی که نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند به طور یقین سرافرازی و سربلندی بیش از پیش این نظام را فراهم خواهند ساخت.

هاشمی احداث موزه شهدا، یادمان‌ها‌ی شهدا و خدماتی از این قبیل را راهگشا و چراغ راهنمای فکری و عقیدتی نسل‌های بعد قلمداد کرد.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول