اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران:

حذف شبکه‌های برون‌مرزی نشان از تأثیرگذاری رسانه‌‌ای ایران دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران به نفوذ ایران از حیث معنوی و توان استقلالی در رسانه‌ها و مطبوعات جهان اشاره کرد و گفت: ممانعت از شبکه‌های برون‌مرزی ایران نشان از حرف حق ملت ایران در دنیا دارد.

حذف شبکه‌های برون‌مرزی نشان از تأثیرگذاری رسانه‌‌ای ایران دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فریبرز خزایی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدیدی که از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان داشت، در نشست خبری در جمع خبرنگاران، بسیج را یک واقعیت کاملاً روشن دانست و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بسیج را در فرمایش خود یک امر اختصاصی و مربوط به دفاع مقدس ندانسته بلکه آن را یک ضرورت برای همه دوران‌ و اساس جامعه دانست.

وی با بیان اینکه نگاه بسیج بنیاد شهید، بسیج کارمندی را فعالانه دنبال می‌کند، افزود: امروزه بسیج طیف خاصی نیست بلکه طیف وسیعی از جامعه کارگری، دانشجویان، هنرمندان و اساتید هستند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در صحبت‌های اخیر خود در خراسان‌شمالی به نقش بسیج اشاره کرده و آن را کلید موفقیت‌های ایران بر اساس واقعیت‌های موجود و توانمندی‌ها می‌دانند.

وی ادامه داد: ما باید به این اندوخته که در بخش‌های مختلف تأثیر‌ها و نقش مهمی ایفاء کرده توجه داشته و آن را قدر بدانیم.

خزایی گفت: با یک معیار کوچک می‌توان به توانمندی این مجموعه پی برده و آن را ارزیابی کرد.

وی اضافه کرد: نقش مجموعه بسیج برای ما آن قدر زیاد است که بسیج را در کنار نیروهای مسلح به عنوان نیرویی قدرتمند حساب می‌کنیم.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ضرورت حضور بسیج را یک اصل لازم برشمرد و افزود: این امری روشن برای جامعه است که باید برای تقویت آن تلاش کرد.

وی تصریح کرد: جامعه نیازمند به روحیه و تفکر بسیجی است، چنانکه در دوران دفاع مقدس آنچه در روحیه ارزشی رزمندگان و بسیجیان به وضوح مشخص بود نشان از تکلیف الهی، دفاع و از خودگذشتگی داشت.

خزایی تاکید کرد: باید این نگاه در جامعه ما پویا باشد تا بتواند در مقابل توطئه دشمنان مقتدرانه و به برکت نیروهای مسلح و امنیتی کشور در اوج امنیت و اقتدار قرار گیرد.

وی به نفوذ ایران از حیث معنوی و توان استقلالی در رسانه‌ها و مطبوعات جهان اشاره کرد و گفت: ممانعت از شبکه‌های برون مرزی ایران نشان از حرف حق ملت ایران و تأثیرگذاری آن در دنیا دارد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اظهار کرد: مهم‌ترین وظیفه و مأموریت بسیج مستضعفان بنیاد شهید، گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی تاکید کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت گام‌های بلندی برداشته و توانسته با تعامل با رده‌های استانی یک هم‌آوایی و همراهی در زمینه برنامه‌های ابلاغی داشته باشد.

خزایی افزود: در راستای برنامه‌ها تلاش داریم که فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی بازدیدی از مراکز استانی داشته باشیم.

وی در بخشی از صحبت‌های خود به 23 هزار و 377 شهید استان اصفهان اشاره کرد: یک‌هزار و 540 مفقود اسیر، 48 هزار و 500 جانباز و 3 هزار و 566 آزاده نشان از اراده ملت و ایثارگری اصفهان دارد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به آشنایی، هم‌آوایی و شناخت‌های نشست با حلقه صالحین اشاره کرد و گفت: حلقه صالحین نقش مهمی در پرداختن به موضوعات اعتقادی، سیاسی و اجتماعی و بررسی  وصیت‌نامه شهدا دارد.

وی آمادگی دفاعی، رزمی و آموزشی را از جمله برنامه‌های در دستور کار دانست و ادامه دارد: توجه به اقتصاد مقاومتی از مباحثی است که این روزها در شرایط تهدیدات دشمن و در آگاهی‌بخشی به عنوان یک نکته اساسی مطرح است.

خزایی به برنامه‌های فرهنگی بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران هم‌زمان با روز 13 آبان اشاره کرد و گفت: مناسبت‌ها و رخدادهای مهم علمی، فرهنگی، نشست سیاسی و روشنگری و جشنواره ورزشی با حضور دانش‌آموزان در همایش‌های سیاسی و جشنواره برنامه‌های مهم بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور است.

به گزارش فارس، فریبرز خزایی برای بازدید و ارائه گزارش کار به اصفهان سفر کرده بود که در این مدت از گلزار شهدای اصفهان و خانواده شهدا بازدید کرد و در نشست مشترک با شورای بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران شرکت کرد و عملکرد بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان را مثبت دانست.

انتهای پیام/آ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول