اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هفتم از سری مسابقات لیگ دسته یک کشور

نساجی مازندران شهرداری اراک را به هم بافت

خبرگزاری فارس: در هفته هفتم از سری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور نساجی مازندران شهرداری اراک را به هم بافت و با کسب سه امتیاز به پیروزی رسید.

نساجی مازندران شهرداری اراک را به هم بافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک عصر امروز دو تیم فوتبال شهرداری اراک و نساجی مازندران در ورزشگاه 15 هزار نفری امام خمینی(ره) به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان نساجی مازندران با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و با سه امتیاز شیرین به خانه خود بازگشت.

تیم فوتبال شهرداری اراک در نیمه نخست بازی صاحب فرصت‌های زیادی شد که در دقایق 20 و 22 بازی با ضربات محسن حنیفی و جواد آشتیانی می‌توانست دروازه نساجی را باز کند اما قدر این فرصت‌ها را ندانست و این موقیت‌ها بدون نتیجه از دست رفت.

بعد از موقعیت‌های خوبی که شهرداری اراک از دست داد این تیم نساجی مازندران بود که از فرصت‌ پیش آمده نهایت استفاده را برد و گل اول خود را در دقیقه 28 بازی روی توپ ارسالی از جناح چپ شهرداری اراک با ضربه محمد عباسی‌زاده وارد دروازه تیم فوتبال شهرداری اراک کرد و نتیجه را یک بر صفر به سود خود کرد.

بازی تا پایان نیمه اول روال عادی داشت و دو تیم به این نتیجه رضایت دادند و به رختکن رفتند.

تیم فوتبال شهرداری اراک که در خانه خود بازی می‌کرد در نیمه دوم با روحیه‌ای تهاجمی وارد میدان شد تا گل خورده را بتواند با کمک تشویق تماشاگران جبران کند.

تیم فوتبال شهرداری اراک در ادامه بازی با انگیزه مضاعف توانست در دقیقه 50 بازی با سانتر وحید گودرزی موقعیت خوبی را برای حمید شرفی خلق کند که شوت این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت و این موقعیت خوب نیز بدون کسب نتیجه از دست رفت.

تیم نساجی مازندران نیز وقتی هجوم تیم فوتبال شهرداری اراک را برای جبران گل خورده می‌دید از این موقعیت استفاده کرد و پی در پی دست به ضد حمله می‌زد که در یکی از این ضد حملات، این تیم خطرناک ظاهر ‌شد به طوری که در دقیقه 65 بازی شوت خطرناکی توسط احسان عبدی به طرف دروازه شهرداری اراک شلیک شد که با واکنش به موقع محسن الیاسی دفع و این موقعیت بدون نتیجه ماند.

شهرداری هم برای گرفتن نتیجه و جبران گل خورده به حملات خود ادامه داد که در یکی از این حملات ضربه سر محمود ندایی با دفع دروازه‌بان حریف روی خط مهار شد.

ضد حملات خطرناک تیم نساجی مازندران ادامه داشت تا اینکه این تیم توانست گل دوم بازی را با ضربه محمد عباس‌زاده روی دفع ناقص محسن الیاسی وارد دروازه تیم فوتبال شهرداری کند.

شهرداری باز هم امید خود را از دست نداد و در دقایق باقی مانده تمام تلاش خود را با پاس‌های بلند برای نفوذ به محوطه جریمه نساجی به کار گرفت و سرانجام در دقیقه 93 بازی با سانتر زیبای احمد پاسی و ضربه نهایی مجتبی قربانی اولین گل شهرداری وارد دروازه نساجی شد و بازی با نتیجه دو بر یک به پایان رسید.

جواد ماهری و احمد پاسی به ترتیب در دقایق 64 و 53 بازی به جای وحید گودرزی و محمد صفری به میدان رفتند.

علی عشوری‌زاد، فرهاد خیرخواه و احسان عبدی نیز به ترتیب در دقایق 64 ،82 و 52 برای نساجی به میدان آمدند.

مجتبی قربانی، محسن حنیفی و جواد آشتیانی در دقایق 69، 35 و 92 بازی از تیم شهرداری با کارت زرد داور جریمه شدند.

اسماعیل بال‌مقدس و احسان عبدی نیز از تیم نساجی در دقایق 20 و 70 بازی از داور میدان کارت زرد دریافت کردند.

قضاوت این دیدار بر عهده رضا کرمانشاهی با کمک‌های رضا عبدوس، بهروز برون و حسام عرب بود.

شهرداری با این باخت با همان 8 امتیاز در جایگاه نهم جدول باقی ماند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول