اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق اداره ورزش و جوانان دماوند:

دماوند رشد 40 درصدی در مدال‌‏آوری داشت

خبرگزاری فارس: رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند از رشد 40 درصدی مدال‏‌آوری در این شهرستان خبر داد.

دماوند رشد 40 درصدی در مدال‌‏آوری داشت

جعفر پازوکی در حاشیه آیین تودیع خود در گفت‌‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: تحقق اهداف و انجام رسالت در پرتو انجام صحیح وظایف میسر می‏شود.

وی ادامه داد: موفقیت‏های ورزشی شهرستان دماوند نتیجه همکاری مسئولان و هیئت‏های ورزشی با اداره ورزش و جوانان این شهرستان است.

پازوکی اضافه کرد: هیئت‏های ورزشی فعال در دماوند از 16 به 32 هیئت افزایش پیدا کرده است و این مجموعه‏ پارسال با برگزاری 32 کلاس رتبه نمونه استانی را در استان تهران کسب کرد.

رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند افزود: در این بین، کلاس مربیگری فوتبال، داوری والیبال، مربیگری تنیس، بدمینتون، آمادگی جسمانی، کشتی و شنا در دماوند برگزار شد.

وی با اشاره به رشد 40 درصدی مدال‌آوری ورزشکاران دماوندی در عرصه‏‌های مختلف تصریح کرد: بی‌‏شک این توفیقات در سایه توسعه ورزش در این شهرستان محقق شده است.

پازوکی اضافه کرد: همچنین بیمه ورزشی در دماوند با رشد 30 درصدی نسبت به سال گذشته همراه شد.

رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند با اشاره به پروژه‏های زیربنایی در حال اجرای ورزشی در این شهرستان یادآور شد: افتتاح سالن ورزشی «مشاء»، «آرو» و ساختمان اداری ورزش و جوانان با پیشرفت 90 درصدی از مهم‏ترین اقدامات این اداره است.

پازوکی، احداث سالن ورزشی «مرانک» را از طرح‏های در حال اجرای شهرستان دماوند برشمرد و گفت: سرمایه‏‌گذاری در ورزش از مقوله‏‌های مهم و اساسی با هدف ایجاد زندگی سالم تلقی می‏شود که مستلزم همکاری تمام مسئولان است.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول