اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان:

حقیقت امور پرورشی مسائل معنوی و فرهنگی است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان گفت: حقیقتا‌ کار پرورشی در آموزش و پرورش باید با ظرافت خاصی صورت پذیرد و با دید باز به سوی انجام امورات معنوی‌، فرهنگی و هنری گام بردارند.

حقیقت امور پرورشی مسائل معنوی و فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، احمد نیکخواه بعد از ظهر امروز در گردهمایی مربیان پرورشی مدارس شهرستان با تاکید بر اقامه نماز جماعت و پیگیری این مهم توسط مربیان اظهار داشت: سعی و تلاش شما مربیان در رابطه با نماز نتایج دائمی و بلند مدتی است که بر روی دانش‌آموزان دارد و تا پایان عمر انسان همراه اوست و قطعاً در ثواب آن شما هم سهیم هستید.

‌وی بر حضور مربیان مدارس شبانه‌روزی در اوقات فراغت دانش‌آموزان در بین آنان، ‌حضور مربیان در مراسم نماز جمعه و جماعات‌، پیگیری بحث مربوط به صحت قرائت نماز و مرجع‌شناسی دانش‌آموزان‌، برنامه‌ریزی برای برگزاری اعیاد و مناسبت‌های مختلف سال در مدارس‌، تبیین دستور‌العمل‌ها برای دانش‌آموزان و شناخت استعداد‌های بالقوه ‌آنان در عرصه‌های و ... مختلف اشاره کرد.

نیکخواه افزود: حقیقتا‌ کار پرورشی در آموزش و پرورش باید با ظرافت خاصی صورت پذیرد تا از لحاظ روحی و روانی دانش‌آموزان احساس آرامش داشته باشند و با دید باز به سوی انجام امورات معنوی‌، فرهنگی و هنری گام بردارند.

محمد‌رضا احمدی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان با استناد به آیات و روایات به مسئله تعلیم و تربیت در اسلام اشاره کرد و ابراز داشت: اجرای طرح‌ها و برنامه‌های پرورشی در مدارس روحیه نشاط و شادابی را برای دانش‌آموز در پی دارد که دانش‌آموز در چنین فضایی قطعاً در بعد آموزشی هم پیشرفت بهتری دارد و این همان خواسته عالی دست‌اندرکاران امر تعلیم و تربیت است.

وی خاطر‌نشان کرد: مربیان پرورشی باید با حساسیت و دقت بیشتر نسبت به برگزاری انتخابات شوراهای ‌دانش‌آموزی و ثبت‌نام دانش‌آموزان علاقمند در مسابقات فرهنگی و هنری اقدام کنند و در نخستین فرصت نسبت به برگزاری کلاس برای دانش‌آموزان فوق ‌برنامه‌ریزی کنند تا دانش‌آموزان با آمادگی بیشتری در مسابقات حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول