اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار پردیس:

امور فرهنگی پردیس با سلایق مختلف تطابق داده می‏شود

خبرگزاری فارس: شهردار پردیس گفت: امور فرهنگی در شهر جدید پردیس با سلایق مختلف موجود در این شهر تطابق داده می‏شود.

امور فرهنگی پردیس با سلایق مختلف تطابق داده می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محمد لاله صبح امروز با اشاره به برگزاری آیین پایانی نمایشگاه خطاطی شهر جدید پردیس که با حضور امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، شهردار پردیس، اعضای شورای اسلامی این شهر و جمع کثیری از هنرمندان در نگارخانه «آوا» انجام شد، اظهار داشت: حضور امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی و امام جمعه موقت منطقه سبب افزایش روحیه هنرمندان شد.

وی ادامه داد: همچنین اصحاب رسانه‏های فعال در حوزه شمال شرق استان تهران نیز می‏توانند به یاری مدیریت شهری پردیس برای تقویت امور فرهنگی بشتابند.

لاله اضافه کرد: هنر از جمله مباحثی است که ریشه در روح و جان و فطرت انسان‏های پاک‏نیت دارد.

شهردار پردیس افزود: اینکه خدایی زیبا، خالق زیبایی‏های جهان است و زیبایی را دوست دارد امری حقیقی است؛ از این رو نیاز به شناخت زیبایی‏های واقعی امری جلوه‏گر در هنرهای الهی است.

*ارتقای جایگاه شهرداری‏ها تا ورای اقدامات ذاتی

شهردار پردیس با اشاره به طرح توسعه پایدار شهری اقدامات اجرایی از سوی این نهاد را نیازمند ارتقا تا سطوح بیش از وظایف ذاتی کنونی خواند.

وی تصریح کرد: اجرای اموری ذاتی نظیر جدول‏گذاری، آسفالت‏ریزی، زیرساخت‏های رفاهی، به‏سازی کالبد شهری و ... تنها وظایف شهرداری‏ها محسوب نمی‏شوند.

لاله اضافه کرد: بلکه نهاد شهرداری باید با سود جستن از گسترش ارتباطات نوین به نیاز‏سنجی روز شهر تحت مدیریت خود پرداخته و سپس وارد عمل شود.

شهردار پردیس افزود: یکی از اقشار تاثیرگذار در یاری مدیریت شهری برای بهبود روند خدمات‏رسانی هنرمندان و حضور آنها در عرصه‏های فرهنگی است.

وی ادامه داد: امروز در این محفل هنری، هنرمندی اهل شهر جدید پردیس علاوه بر قرائت فصیح آیاتی چند از کلام‏الله مجید به خواندن اشعاری با مضامین عرفانی نیز پرداخت.

لاله اضافه کرد: این مهم، افتخاری برای مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر جدید پردیس و منطقه شمرده می‏شود.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول