اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین اعلام کرد

تأمین آب دغدغه اصلی توسعه کشاورزی در قزوین است

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین با بیان اینکه تأمین آب دغدغه اصلی توسعه کشاورزی در قزوین است، گفت: 93 درصد ادارات آوج در این شهرستان استقرار یافته‌اند.

تأمین آب دغدغه اصلی توسعه کشاورزی در قزوین است

احمد عجم در حاشیه بررسی مشکلات روستای حصار ولیعصر بخش آبگرم شهرستان آوج در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه تمام مردم عضو یک خانواده بزرگ به نام ملت بوده که در اصول و ارزش‌های خاصی مشترک هستند، اظهار کرد: آرمان‌ دوستی و اتحاد رمز بقا و پایداری ملت ایران تا به امروز بوده و در حکومت اسلامی هیچ فاصله‌ای هرچند اندک بین دولت و مردم وجود ندارد.

استاندار قزوین با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز سرآمد و شاخصی برای تمام جوامع و ملت‌های آزادی‌خواه است، اضافه کرد: باید همواره این ارزش‌ها را قدر دانسته و تلاش و عزم یکپارچه دولت‌مردان نیز امروز شکوفایی و رشد کشور است.

وی با اشاره به لزوم تسریع در خدمات‌رسانی به مردم این شهرستان در حوزه تأمین آب شرب عنوان کرد: مسئولان باید با آبادانی و سازندگی نقاط دور افتاده زمینه را برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی در عرصه خدمات‌رسانی را محقق کنند.

استاندار قزوین ادامه داد: در دولت‌های نهم و دهم کار‌ها و دستاورد‌های بسیار خوبی در بخش‌ها و روستاهای این شهرستان به انجام رسیده که بسیار چشم‌گیر و گسترده است.

عجم با بیان اینکه تأمین آب شرب در قزوین از دغدغه‌های اصلی است که باید مورد عنایت قرار گیرد، بیان کرد: در بخش سد‌سازی فعالیت‌های این استان قابل تقدیر است و امیدواریم که با بهره‌برداری از سد‌های نهب در تاکستان، بالاخانلو در بخش مرکزی بویین زهرا و چنگوره در بخش آبگرم این شهرستان زمینه توسعه پایدار فراهم شود.

وی ادامه داد: سیاست دولت در زمینه صنعتی و عمرانی حمایت از این بخش‌ها و واحد‌ها برای توسعه پایدار است.

استاندار قزوین بیان کرد: عرصه کشاورزی امروز باید به صورت اقتصادی در کشور دنبال شود.

عجم ادامه داد: اشتغال‌زایی و ایجاد توسعه پایدار از نتایج کشاورزی مدرن است.

وی با اشاره به لزوم تسریع در جمع‌آوری آب‌های سطحی عنوان کرد: 300 طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی در استان قزوین شناسایی شده‌اند.

استاندار قزوین ادامه داد: در حال حاضر بیش از 93 درصد ادارات و نهاد‌های دولتی از زمان ارتقای آوج به جایگاه شهرستانی در این منطقه استقرار یافته‌اند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول