اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پشتیبانی اداره بهزیستی سمنان:

فرهنگ صرفه‏جویی در ادارات جدی گرفته شود

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره بهزیستی استان سمنان گفت: باید فرهنگ صرفه‏جویی در همه بخش‏های جامعه و ادارات جدی گرفته شود.

فرهنگ صرفه‏جویی در ادارات جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، فریدون دوست‏محمدی در جلسه کمیته صرفه‏جویی که با حضور کارشناس بودجه، سرپرست نیروی انسانی، کارشناس آموزش، رئیس امور مالی و کارشناس روابط عمومی اداره کل بهزیستی این استان برگزار شد، بر لزوم صرفه‏جویی در همه ابعاد زندگی به ویژه در ادارات و نهادهای دولتی تاکید کرد.

وی تصریح کرد: باید فرهنگ صرفه‏جویی در همه بخش‏های جامعه و ادارات مختلف جدی گرفته شود.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره بهزیستی استان سمنان جلوگیری از اسراف و ریخت و پاش‏ها را در ادارات ضروری عنوان کرد و خواستار جدیت هر چه بیشتر کارمندان ادارات و نهادهای دولتی در این زمینه شد.

دوست‏محمدی با اشاره به آیات قرآن کریم درباره اسراف و ضررهایی که اسراف‏کنندگان به خودشان می‏رسانند، افزود: فرهنگ صرفه‏جویی مختص مسلمانان نیست بلکه عقل سلیم نیز آن را تحسین می‏کند.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره بهزیستی استان سمنان اظهار داشت: با توجه به برنامه دولت و محدود بودن اعتبارات امیدواریم بتوانیم با تشکیل این جلسات و همکاری و هماهنگی بیشتر کارکنان و مسئولان با دقت نظر راهکارهایی برای صرفه‏جویی تا پایان سال مالی داشته باشیم.

همچنین اعضای حاضر در این جلسه نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه چگونگی صرفه‏جویی در هزینه عملکرد هر حوزه بیان کردند.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول