اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خبر داد

صدور 1000 گواهینامه برای قرآن‌آموزان‌ لرستانی

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از صدور یک‌هزار و 64 گواهینامه ویژه قرآن‌آموزان مؤسسات قرآنی استان خبر داد.

صدور 1000 گواهینامه برای قرآن‌آموزان‌ لرستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ماشاءالله امان‌الهی بهاروند از صدور یک‌هزار و 64 گواهی‌نامه قرآن‌آموزان مؤسسات قرآنی استان خبر داد و گفت: این گواهینامه‌ها مربوط به‌ قرآن‌آموزان مؤسسات و مراکز قرآنی وابسته به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بوده است.

وی افزود: این گواهینامه‌ها مربوط به قرآن‌آموزانی است که در آزمون کتبی اردیبهشت ‌ماه سال 91 موفق به کسب نمره قبولی شده‌اند، است.

بهاروند با اشاره به این که آزمون قرآنی حفظ و مفاهیم قرآن کریم در رشته‌های حفظ سه جزء، پنج جزء، 10، 20 و 30 جزء قرآن کریم و مفایم کدهای 10001 تا 10009 و صرف مقدماتی در سال دو بار برگزار می‌شود، گفت: در این آزمون قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که روز جمعه 28 مهر ماه همزمان با سراسر کشور در شهرهای استان برگزار شد، بیش از 2 هزار قرآن‌آ‌موز لرستانی شرکت داشتند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول