اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار عنبرآباد:

رهنمودهای رهبری در مسائل اقتصادی مورد توجه باشد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار عنبرآباد گفت: رهنمود‌های رهبری در زمینه مسائل اقتصادی نشانه پیش‌بینی شرایط موجود است و باید مورد توجه قرار گیرد.

رهنمودهای رهبری در مسائل اقتصادی مورد توجه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد اسماعیل کمالی پیش از ظهر امروز در همایش دهیاران این شهرستان اظهار داشت: تحریم‌های اقتصادی بخشی از جنگ نرم دشمنان است و استکبارجهانی با اعمال تحریم‌های همه‌جانبه به بهانه دستیابی ایران به انرژی هسته‌ای دنبال اهداف شوم خود است.

وی با بیان اینکه عواقب این تحریم‌ها روز به روز به اقتصاد دنیا تأثیر منفی می‌گذارد و سبب گسترده‌تر شدن اعتراضات مردمی در کشورهای غربی می‌شود، تصریح کرد: دشمن به دنبال این است که ایران به انرژی‌های نوین دست پیدا نکند زیرا در آینده این انرژی است که تأثیر بسزایی در پیشرفت هر کشور دارد.

معاون فرماندار عنبرآباد بیان داشت: رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه مسائل اقتصادی در چند سال اخیر نشانه پیش‌بینی چنین لحظاتی است که دشمن برنامه‌ریزی کرده و باید مورد توجه قرار گیرد.

کمالی افزود: دشمنان علاوه بر جنگ نرم با اعمال فشار بر اقتصاد ایران با تحریم‌ها دنبال تأثیرگذاری مستقیم بر زندگی مردم و به دنبال آن نارضایتی و نهایت فشار بر حکومت است و همه ما باید هوشیار باشیم که این‌ها همه پیروزی حق بر باطل است.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول