اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی:

دشمن شرایط اقتصادی را پاشنه آشیل ایران می‌داند

خبرگزاری فارس: دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: دشمن شرایط اقتصادی کنونی را به عنوان پاشنه آشیل کلان نظام در نظر گرفته و احساس می‌کند از این طریق می‌تواند مانع پیشرفت کشور شود.

دشمن شرایط اقتصادی را پاشنه آشیل ایران می‌داند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم علیرضا زاکانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از اعضای شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با آیت‌الله حسینی‌بوشهری با اشاره به تاسیس شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب در سال 87 اظهار کرد: این شورا بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با احزاب و گروه‌ها تاسیس شده است.

وی خاطر نشان کرد: اکثر اعضای این شورا از بازماندگان دوران دفاع مقدس بوده و کسانی هستند که در طول دفاع مقدس فعال بودند و خداوند به آنها توفیق داد تا در حوزه جهاد اصغر نقش‌آفرینی کنند.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی عنوان داشت: پایگاه اجتماعی شورا مبتنی بر فرهنگ و تفکر بسیج است و تلاش می‌کنیم آنچه به عنوان تکلیف بر دوش ما در دوره جهاد اکبر گذاشته شده فهم درستی از موضوعات پیدا کرده و در این زمینه گام برداریم.

وی ادامه داد: نظارت پنج نفر از مجتهدان در اساس‌نامه سال گذشته به تصویب رسیده است.

زاکانی با بیان اینکه دشمن شرایط اقتصادی کنونی را به عنوان پاشنه آشیل کلان نظام در نظر گرفته است گفت: دشمنان احساس می‌کنند از این طریق می‌توانند مانع پیشرفت کشور شوند و فراتر از آن موجی از نارضایتی را رقم بزنند و اختلاف‌افکنی کنند.

وی یادآور شد: دشمنان امید بسته‌اند تا نظام را منقرض کرده یا آن را وادار به عقب‌نشینی و مطیع خود کنند.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی عنوان داشت: دشمنان روی شرایط اقتصادی متمرکز شده و این باور را به جامعه داده که مسبب تحریم، سیاست خارجی و سیاست‌های هسته‌ای است.

وی یادآور شد: دشمن به دنبال این مسئله است که اختلافاتی بین عموم مردم و نظام و رهبری ایجاد کند و در این مسیر از افراد ضد انقلاب استفاده می‌کند.

زاکانی خاطر نشان کرد: نیروهای انقلابی با نگاه فرصتی به این موضوع توجه دارند تا این تهدیدات را با مقدماتی که حاصل آن همدلی و همفکری همه نیروهای انقلاب است به فرصت تبدیل کنند.

وی عنوان داشت: از طرفی در این دوران لازم است نقش ویژه مردم، مسئولان و نخبگان مشخص شود و همه آحاد با مسئولیت‌پذیری در عرصه‌هایی که حضور دارند فعال شوند.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: دفاتر جمعیت رهپویان انقلاب در 270 شهرستان دایر شده و تلاش می‌کنیم امسال این حرکت را در هزار و 80 شهر پیگیری کنیم.

وی با اشاره به اقتضائات و ظرفیت‌های فراوان کشور گفت: برای گذر از این شرایط و رسیدن به افق مطلوب باید به انتخابات از موضع فرصت نگاه کرد نه به عنوان دعوایی که چه کسی باشد یا نباشد.

زاکانی خاطر نشان کرد: گفتمان پیشرفت اسلامی در دستور کار قرار گرفته است تا با ادبیات به روز برای فضای جامعه باز تولید شود و افراد برای فعالیت در جبهه انقلاب بتوانند از این دستاورد استفاده کنند.

وی یادآور شد: این جمعیت تلاش می‌کند با شناسایی ظرفیت‌های انسانی برای آینده جبهه انقلاب تلاش خود را متمرکز کند.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول