اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعزیرات حکومتی سراوان:

جایگاه سوخت متخلف در سراوان محکوم شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان سراوان گفت: یک جایگاه سوخت به دلیل تخلف عرضه خارج از شبکه سوخت در شهرستان سراوان محکوم شد.

جایگاه سوخت متخلف در سراوان محکوم شد

محمدحسین جهان آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: این جایگاه توزیع سوخت در شهرستان سراوان که در فاصله 100 کیلومتری این شهرستان به سمت مرز پاکستان قرار دارد به دلیل عرضه خارج از شبکه سوخت به میزان 220 لیتر طی رأی صادره از سوی شعبه اول این اداره به پرداخت 20 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

وی افزود: همچنین مأموران آگاهی شهرستان زابلی در حین گشت‌زنی در ابتدای مسیر کهن‌شهر به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک و پس از بررسی آن مقدار 4هزار و 800 لیتر مواد سوختی از نوع گازوئیل کشف و پس از تنظیم صورتجلسه، پرونده‌ای در این ارتباط در شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان سراوان مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفت.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی سراوان بیان کرد: در این راستا پس از انجام تحقیقات لازم و سیر مراحل قانونی و با توجه به محتویات موجود در پرونده شعبه یاد شده، تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و مالک این خودرو را علاوه بر ضبط سوخت‌های مکشوفه به نفع دولت از حیث اتهام خرید و فروش سوخت بر خلاف ضوابط و مقررات توزیع به جزای نقدی به مبلغ 20 میلیون ریال محکوم کرده است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول