اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم نساجی مازندران:

نساجی مازندران تیم نمونه مردمی است

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم نساجی مازندران گفت: نساجی مازندران تیم نمونه مردمی است.

نساجی مازندران تیم نمونه مردمی است

اسماعیل بالی مقدس بازیکن تیم نساجی مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در قائمشهر گفت: تیم نساجی نسبت به بازی‌های قبل شرایط خوبی حاکم است.

وی در ادامه افزود: تیم نساجی یک تیم ریشه‌دار با قدمتی بالا است. این تیم یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های ایران به‌شمار می‌رود که هواداران خونگرم آن زبانزد جامعه ورزش است.

این ورزشکار مازندرانی بیان کرد: در این فصل نساجی از مهره‌های خوب و جوان بهره می‌برد چرا که تمامی بازیکنان این تیم با هم یکدل و هم‌صدا شده تا صعود نساجی به لیگ برتر را جشن بگیرند.

بالی خاطرنشان کرد: از این تیم بزرگ و ریشه‌دار، اساتید بزرگی به جامع فوتبال معرفی شدند که در دهه 60 نساجی یک از قدرت‌های بزرگ فوتبال این استان و کشور بوده است.

بالی در ادامه گفت: تیم ما در این چند بازی نشان داده که روند روبه رشدی را پشت سر می‌گذارد.

بازیکن تیم نساجی اذعان داشت: در ابتدای فصل اسماعیل اسماعیلی در شروع تست‌گیری نشان داد بازیکنان مازندرانی چه اهمیتی زیادی برایشان دارند و از همان ابتدا دست روی بازیکنان جوان و آینده‌دار این استان گذارده و بازیکنان خوبی از جمله مجتبی رمضانی،  مجتبی گراییلی و ...  را انتخاب کرد.

وی تصریح کرد: بازی مقابل تیم شهرداری اراک نشان داد که نساجی در بیرون از خانه هم خوب بازی می‌کند البته ما که هنوز بازی در خانه نداشتیم به‌علت تعمیرات استادیوم وطنی است.

بالی در پایان گفت: هواداران خوب و خونگرمی را داریم. از هواداران خواهش می‌کنم که در هیچ شرایطی تیم را رها نگذارند چرا که نساجی یک تیم نمونه مردمی بوده و است و شاد کردن دل این هوادار وظیفه من بازیکن است.

انتهای پیام/ب20/گ1003

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول