اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

ضرغامی به امنیتی‌های مجلس گزارش داد

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از حضور رئیس سازمان صدا و سیما در جلسه نوبت عصر سه‌شنبه این کمیسیون جهت ارائه گزارش خبر داد.

ضرغامی به امنیتی‌های مجلس گزارش داد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از روابط‌ عمومی دفاتر نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، سید حسین نقوی حسینی اظهار داشت: رئیس سازمان صدا و سیما با حضور در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از آخرین دستاوردها، برنامه‌ها و اقدامات این سازمان گزارش داد.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرغامی ابتدا به نقش رسانه ملی بر اثرگذاری بر افکار عمومی داخلی و خارجی به ‌ویژه انعکاس واقعیت‌ها و افکار عمومی جهان و عصبانیتی که غربی‌ها از این اثرگذاری دارند، اشاره کرد که آنها به هر وسیله‌ای دست می‌زنند تا از پخش برنامه‌های رسانه ملی جلوگیری کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: رئیس سازمان صدا و سیما همچنین به تلاش‌های گسترده این سازمان در راستای تقویت روحیه ملی، ایجاد روحیه امیدبخش و نشاط‌‌آفرین اشاره کرد و گزارشی از افزایش قابل توجه شبکه‌های سیما و جذب مخاطبین حوزه‌های مختلف از جمله شبکه قرآن و ورزش ارائه کرد.

نقوی‌ حسینی افزود: با تنوعی که در حال حاضر در برنامه‌های صدا و سیما به وجود آمده، گرایش مردم به رسانه ملی و عدم اعتماد آنها به رسانه‌های غیرخودی افزایش پیدا کرده است که رئیس سازمان صدا و سیما در این جلسه به وحشت و نگرانی غربی‌ها از توانمندی رسانه جمهوری اسلامی اشاره کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اقدام اخیر اتحادیه اروپا خاطرنشان کرد: ضرغامی اقدام اتحادیه اروپا را بر خلاف ادعاهای آزادی بیان، جریان آزاد اطلاعات، حقوق بشر و امثالهم دانست.

وی ادامه داد: رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به ظرفیت‌های موجود، بهره‌گیری از ماهواره‌ها جهت پخش برنامه‌ها و پیام‌رسانی به ملت گفت که رسانه‌های غربی و دولت‌های استکباری به ‌دنبال اعمال انحصاری رسانه‌ای هستند و همان‌گونه که رسانه‌های ماهواره‌ای در فتنه 88 و ساماندهی فتنه‌گران نقش اصلی را ایفا کردند، می‌خواهند در بحران‌سازی‌های آینده نیز نقش‌آفرینی کنند.

نقوی‌ حسینی با بیان اینکه در ادامه جلسه کمیسیون امنیت اعضا به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و سؤالاتی را در حوزه فعالیت رسانه ملی مطرح کردند، اظهار داشت: ضرغامی با اشاره به همه توطئه‌های رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی بیان کرد که امروز رسانه ملی توانمندی لازم را برای خنثی‌سازی هر نوع توطئه‌ای دارد و قادر است هر نوع تحریم را دور زده و آن را بی‌اثر کند.

وی یادآور شد: رئیس سازمان صدا و سیما تاکید کرد که در جنگ رسانه‌ای ما با اتکا به توانمندی‌های خود پیروز خواهیم شد و ارسال پیام جمهوری اسلامی در همه دنیا ادامه خواهد داشت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی از تشکیل جلسه کمیته‌های دفاعی و سیاسی در پایان این نشست خبر داد.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول