اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع انسانی استانداری خراسان‌رضوی خبر داد

اجرای آزمایشی مدل بومی تعالی سازمانی در استانداری خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خراسان‌رضوی از انتخاب این استانداری خراسان‌رضوی به عنوان استانداری معیار برای اجرای آزمایشی مدل بومی تعالی سازمانی خبر داد.

اجرای آزمایشی مدل بومی تعالی سازمانی در استانداری خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، مهدی مرصعی در این باره اظهار کرد: بر اساس این مدل، تمام وظایف دفاتر ستادی استانداری بازنگری و به صورت شاخص‌های قابل اندازه گیری بازتعریف می‌شود.

وی ادامه داد: کارشناسان اداره‌کل منابع انسانی از یک سو و گروه ارزیاب وزارت کشور از سوی دیگر طی چند ماه آینده از نزدیک اقدام به ارزیابی دفاتر ستادی خواهند کرد.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خراسان‌رضوی با اشاره به اجرای همزمان این مدل در چهار استان دیگر گفت: در مراسمی که در دهه فجر و با حضور وزیر کشور برگزار می‌شود؛ از استان برتر تقدیر می‌شود.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خراسان‌رضوی از مدل تعالی سازمانی (EFQM) به عنوان مدلی جهانی یاد و اضافه کرد: این مدل پس از بومی سازی، در برخی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های زیر مجموعه آنان در حال اجرا است.

وی در رابطه با اهداف اجرای این مدل مدیریتی گفت: شناخت نقاط ضعف و رفع آنها و تقویت نقاط قوت برای ارائه خدماتی بهتر، گسترده‌تر و کم هزینه‌تر از جمله این اهداف است.

مرصعی با اشاره به تشکیل دبیرخانه تعالی سازمانی در دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری خراسان‌رضوی گفت: نخستین جلسه توجیهی با حضور معاونان استاندار و مدیران کل استانداری برگزار شده و هماهنگی‌های لازم برای معرفی نمایندگان دایمی این دفاتر در دبیرخانه صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول