اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی کرمان:

کمبود نیرو مانع مدیریت ورود دام به کرمان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی استان کرمان گفت: ورود و جا‌به‌جایی دام از مشکلات کرمان است که باید هدایت، کنترل و مدیریت شود که با کمبود نیرو و خودرو نمی‌توان در حد مطلوب در این زمینه اقدام کرد.

کمبود نیرو مانع مدیریت ورود دام به کرمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، غلامرضا زیدآبادی ظهر امروز در نشست معاون سازمان دامپزشکی با مسئولان و کارشناسان دامپزشکی شهرستان‌های سیرجان، بافت، ارزوئیه، رابر و بردسیر اظهار داشت: با توجه به گستردگی استان کرمان، این خطه نیازمند حمایت بیشتر سازمان دامپزشکی برای ارائه خدمت به مردم است.

وی افزود: تمام ادارات زیرپوشش و مرکز اداره کل دامپزشکی استان کرمان نیمی از نیروی سازمانی مورد نیاز خود را دارند که باید ردیف حقوقی با مجوز تامین نیرو ابلاغ شود و در کنار این مشکل، خودروی مناسب نیز ابزار کار است که در این زمینه هم با کمبود مواجه هستیم.

زیدآبادی عنوان کرد: ورود و جا‌به‌جایی دام نیز از مشکلات استان کرمان است که باید هدایت، کنترل و مدیریت شود که با کمبود نیرو و خودرو نمی‌توان به حد مطلوب اقدام کرد.

محسن مشکات معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی نیز در این نشست عملکرد استان کرمان را مطلوب دانست و برای رفع مشکل نیروی مورد نیاز و وسیله نقلیه مناسب به شهرستان‌های سیرجان، بافت، بردسیر، رابر و ارزوئیه قول مساعد داد.

رئیس اداره دامپزشکی سیرجان گفت: 500 هزار راس دام سبک، 8 هزار و 500 راس دام سنگین و 450 راس اسب زیرپوشش دامپزشکی سیرجان است که به آنها خدمات‌رسانی بهداشتی و درمانی می‌شود.

علیرضا زینلی ابراز داشت: دامپزشکی سیرجان نظارت بر 500 واحد صنفی توزیع مرغ، گوشت قرمز و فرآورده‌های خام لبنی را بر عهده دارد که حضور فقط شش نیروی فعلی جوابگو نیست و در این اداره به شش نیروی سازمانی دیگر نیاز است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول