اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های بدمینتون قهرمانی جوانان کشور

ایلامی‌ها قهرمان بخش دو نفره شدند

خبرگزاری فارس: در روز پایانی مسابقات بدمینتون قهرمانی جوانان کشور که دقایقی قبل در قزوین به پایان رسید، ورزشکاران ایلامی با شکست رقیبان عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

ایلامی‌ها قهرمان بخش دو نفره شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در دیدار نهایی این مسابقات تیم دو نفره ایلام متشکل از امیر بادیوند و رضا مهری‌پور مقابل تیم اصفهان که با ترکیب نوید بهارزاده و سیدخلیل الرحمان در این رقابت‌ها حضور یافته بود، قرار گرفتند و در پایان موفق شدند با نتیجه دو بر صفر ضمن شکست این تیم، بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها قرار بگیرند.

اما در این بین، بدمینتون‌بازان قزوینی نیز که با ترکیب سعید پورابراهیم و محمدحسین کریمی‌نیا تا دیدار نیمه‌نهایی خوب نتیجه گرفته بودند، با قبول شکست برابر اصفهان عنوان سومی را به دست آوردند.

تیم زنجان نیز که با ترکیب متین علی‌بخشی‌فر و محمدرضا حسینی در این مسابقات حضور پیدا کرده بود به همراه تیم قزوین به طور مشترک بر سکوی سومی این مسابقات قرار گرفت.

شب گذشته نیز در جریان بخش تیمی این رقابت‌ها تیم زنجان با شکست تهران عنوان قهرمانی را کسب کرد و تیم‌های ایلام و گیلان مشترکا سوم شدند.

رقابت‌های بدمینتون قهرمانی جوانان کشور که از روز شنبه 29 مهر ماه با حضور بیش از 161 ورزشکار از 23 استان کشور در سالن بدمینتون مجموعه ورزشی شهید رجایی قزوین آغاز شده بود، امروز با شناخت نفرات و تیم‌های برتر در بخش‌های انفرادی و دو نفره به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول