اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی اعلام کرد

تامین 75 درصد آب مصرفی مشترکان آذربایجان‌شرقی از آب‌های سطحی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی گفت: 75 درصد از آب مصرفی مشترکان در استان از آب‌های سطحی تامین و تولید شده و تعداد 75 روستا نزدیک شهر نیز از شبکه آب آشامیدنی شهری بهره‌مند هستند.

تامین 75 درصد آب مصرفی مشترکان آذربایجان‌شرقی از آب‌های سطحی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی، رضا پوررجب در جلسه بررسی مسائل مربوط به برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب در تبریز اظهار کرد: 99.9 درصد جمعیت استان زیرپوشش آب شرب بهداشتی شهری و 56 درصد جمعیت نیز از جمعیت شهری استان نیز از تاسیسات جمع‌آوری و دفع فاضلاب برخوردار بوده که این رقم نسبت به متوسط کشوری رشد قابل توجهی را در استان نشان می‌دهد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: در حال حاضر این شرکت در شهرهای بزرگ از جمله تبریز، مراغه، میانه، سراب، مرند، جلفا، اهر و عجب‌شیر هشت تصفیه‌خانه فاضلاب فعال در مدار بهره‌برداری دارد و در 17 شهر استان شبکه فاضلاب با جدیت در حال اجراست.

وی ادامه داد: همچنین تصفیه‌خانه فاضلاب بستان‌آباد نیز تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

پوررجب با اشاره به تولید 102 میلیون مترمکعب آب تولیدی گفت: 75 درصد از آب مصرفی مشترکان از آب‌های سطحی تامین و تولید شده و تعداد 75 روستا نزدیک شهر نیز از شبکه آب آشامیدنی شهری بهره‌مند هستند.

پوررجب در خصوص اقدامات انجام شده مسکن استان گفت: شرکت آب و فاضلاب استان الحمدالله در اکثر شهرهای استان هیچگونه مشکلی در خصوص ارائه خدمات به مسکن مهر ندارد و عملیات اجرایی آب و فاضلاب در تمام شهرهایی که پروژه مسکن مهر دارد در حال اجرا بوده و به جدیت دنبال می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان افزود: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی با ارائه 40 محصول پژوهشی (چهار عنوان اختراع دو عنوان طرح نوآوری، دو عنوان پروژه تحقیقاتی، هفت عنوان کتاب که توسط همکاران ترجمه و تالیف شده بود، یک عنوان نرم‌افزار،27 عنوان مقاله ارائه شده توسط همکاران در کنفرانس‌ها و همایش‌ها و مجلات علمی ISI) یکی از شرکت‌های سرآمد است. 

پوررجب اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب استان در طول شش ماهه سال‌جاری نسبت به جمع‌آوری اطلاعات و مدارک حائزان شرایط تبدیل وضعیت نیروهای خدماتی به منظور ارسال به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به تعداد 14 نفر دیپلم و 19 نفر فوق‌دیپلم و بالاتر (جمعاً 33 نفر) اقدام و تعداد 18 نفر نیرو جذب شرکت کرده است.

وی سپس به عملکرد شرکت در بخش آمار و فناوری اطلاعات اشاره کرد و افزود: این شرکت نسبت به راه‌اندازی سیستم امور مشترکان روی بستر شبکه به همراه تبدیل نرم‌افزار تحت DOS به تحت ویندوز که بخش دوم کار توسط امور مشترکان انجام گرفته است.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول