اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شبکه فعالین ازدواج یزد خبر داد

تشکیل نخستین مجمع خیرین ازدواج کشور در استان یزد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شبکه فعالین ازدواج از راه‌اندازی نخستین مجمع خیرین ازدواج کشور در استان یزد خبر داد.

تشکیل نخستین مجمع خیرین ازدواج کشور در استان یزد

علی پارسانیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه اظهار داشت: با مصوبه ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد پیگیری تشکیل این مجمع بر عهده شبکه فعالین ازدواج قرار داده شده است.

وی افزود: شبکه فعالین ازدواج با هدف ارتقاء سطح آگاهی جوانان و خانواده‌ها، فرهنگ‌سازی و فعال کردن ظرفیت‌های مردمی تشکیل شده است و تاکنون در شهرستان‌های اردکان، میبد، مهریز و بافق نمایندگی‌های خود را دایر کرده و در شهرستان بهاباد نیز تا هفته آینده این نمایندگی راه‌اندازی خواهد شد.

پارسانیا در مورد خدمات این شبکه گفت: برنامه‌های آموزشی این شبکه شامل دوره‌های آموزشی ویژه جوانان در آستانه ازدواج و زوج‌های جوان است و در بحث مشاوره نیز به ارائه مشاوره‌های تخصصی در زمینه ازدواج و خانواده می‌پردازیم.

وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های زیر مجموعه خود گفت: تولیدات فرهنگی نیز بخش دیگری از این فعالیت‌ها را تشکیل می‌دهد و تولید محتوای فرهنگی آموزشی در دستور کار قرار دارد که در این راستا جزوه آموزش مکتوب ازدواج در مرحله چاپ است.

پارسانیا ادامه داد: ارائه تسهیلات برای ازدواج آسان نیز از دیگر برنامه‌های شبکه فعالین ازدواج است و در حال حاضر 12 نوع تسهیلات و خدمات در این بخش ارائه می‌شود.

وی افزود: کم کردن هزینه مراسم جشن عقد و عروسی تا 50 درصد،ارائه تسهیلات قرض الحسنه یک میلیون تومانی با کمک صندوق مهر امام رضا(ع)، اعزام زوج‌های جوان به تور ماه عسل عتبات عالیات،ارائه خدمات بیمه تکمیلی و خرید از باشگاه اصناف شفا برخی از این تسهیلات است.

پارسانیا خاطرنشان کرد: شبکه فعالین ازدواج استان یزد از سال 88 تاکنون فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون بیش از 2 هزار و 500 زوج به عضویت این شبکه در آمده‌اند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول