اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیجیان پیشوا با صدور بیانیه‌ای تاکید کردند

آزادگان جهان استوارتر از همیشه دست بیعت به سوی پیامبر برافراشته‌اند

خبرگزاری فارس: بسیجیان شهرستان پیشوا با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) تاکید کردند: امروز آزادگان جهان استوارتر از همیشه تاریخ دست بیعت به سوی پیامبر (ص) برافراشته‌اند.

آزادگان جهان استوارتر از همیشه دست بیعت به سوی پیامبر برافراشته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران بسیجیان شهرستان پیشوا با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (ص) عنوان کردند: اکنون که خفاشان شب پرست و غوطه‌ور در لجن‌زار متعفن هوی و هوس‌های شیطانی چنگال بر چهره مهربانی و نورانی تو انداخته‌اند تا حقیقت‌جویان و کمال‌طلبان جهان را از تلألو نور الهی و پیام ملکوتی‌ات محروم سازند.

در این بیانیه آمده است: ما مؤمنان به رسالت جهانی‌ات استوارتر از همیشه تاریخ، دست بیعت به سویت برافراشته و خالصانه‌ترین مراتب عشق و ارادتمان را به پیشگاهت تقدیم می‌کنیم.

بسیجیان شهرستان پیشوا تاکید کردند: یا رسول الله (ص) روحی فداک! اینک که صاحبان زر و زور و تزویر عصر ما همچون مشرکان و ابوجهل‌های عصر رسالت جاهلانه به مصاف و ستیزه با خورشید همیشه تابان وجود تو پرداخته‌اند امت بیدارتر از همیشه‌ات با تأسی به اسوه نیکو و خلق عظیمت رستگاری خود را در عمل به فرامین و آموزه‌های ناب الهی‌ات جستجو کرده و کامل‌ترین فضایل انسانی و اخلاق الهی را در وجود بی‌نظیرت به نظاره می‌نشیند.

در پایان این بیانیه آمده است: رزمندگان و ایثارگران و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج سردار شهید حاج ابراهیم همت شهرستان مقدس پیشوا نیز همدوش با امت بزرگ اسلامی در اقصی نقاط جهان ضمن بیعت مجدد با عصاره هستی، پیامبر رحمت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) انزجار و تنفر خود را از هتاکان و حریم‌شکنان مقدسات اسلامی به‌ویژه آمریکا و اسرائیل اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول