اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت فرا رسیدن عید غدیرخم

دستگاه‌های اجرایی خرمشهر خدمات رایگان ارائه دهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت خرمشهر گفت: انتظار می‌رود که دستگاه‌های اجرایی شهرستان خدمات رایگان نظیر استفاده رایگان از خطوط اتوبوسرانی شهرداری و ویزیت رایگان را در روز عید غدیر ارائه دهند.

دستگاه‌های اجرایی خرمشهر خدمات رایگان ارائه دهند

حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: از منطق قرآن کریم روز غدیر روز تکمیل دین و اتمام نعمتی که همانا عقل انسان است، نام برده می‌شود.

امام جمعه موقت خرمشهر افزود: روز عید غدیر از بزرگترین اعیاد است و اگر نباشد تمام اعیاد بزرگ اسلامی معنای خود را از دست داده و تحت شعاع قرار می‌گیرند و حدیث غدیر از محکم‌ترین احادیث موجود در دست مسلمان اعم از شیعی و سنی است.

وی نسبت به اجرای هر چه با شکوهتر برگزار کردن برنامه‌های دهه ولایت تأکید کرد و گفت: انتظار می‌رود که در  روز عید غدیرخم دستگاه‌های اجرایی شهرستان خدمات رایگان نظیر استفاده رایگان از خطوط اتوبوسرانی شهرداری و ویزیت رایگان انجام دهند.

عادل‌پور ادامه داد: پیشنهاد می‌شود که نورافشانی شب عید غدیر، آذین‌بندی سر درب ادارات، مساجد، حسینیه‌ها و مغازه‌های سطح شهر، شب شعر عربی و فارسی در مدح امیرالمؤمنین(ع) در سطح مینوشهر و شهر خرمشهر اجرایی و برگزار شود.

امام جمعه موقت خرمشهر در پایان گفت: شهروندان به‌ویژه جوانان خرمشهری باید از فرصت معنوی پیش‌رو کمال استفاده را برده و با حضور در جلسات مرتبط با عیدغدیر بیش از پیش با جزییات این واقعه بزرگ اسلامی آشنا شوند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول