اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی خبر داد

واگذاری تسهیلات به 12 طرح توسعه کشت در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: برای 12 طرح توسعه کشت در آذربایجان‌غربی تسهیلات بانکی اعطاء شده است.

واگذاری تسهیلات به 12 طرح توسعه کشت در آذربایجان‌غربی

علی مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: کل طرح‌های ارائه شده برای توسعه کشت در آذربایجان‌غربی شش هزار و 818 طرح بود که از این تعداد دو هزار و 885 طرح به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی با اشاره به اعتبار لازم برای اجرای این طرح‌ها در قالب تسهیلات، تصریح کرد: این طرح‌ها 223 میلیارد تومان تسهیلات نیاز دارند.

مختاری با بیان اینکه از کل طرح‌های معرفی شده به بانک دو هزار و 294 طرح نیاز به تکمیل مدارک دارند، افزود: برای این طرح‌ها نیز 194 میلیارد تومان تسهیلات مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه برخی از طرح‌ها نیازمند تسهیلات بیشتری هستند، خاطرنشان کرد: در صورتی که نتوانیم میزان تسهیلات را برای این طرح‌ها تأمین کنیم باید طرح‌های دیگری جایگزین این طرح‌ها شود.

مختاری با اشاره به تعداد طرح‌هایی که تسهیلات خود را دریافت کرده‌اند، گفت: در این راستا نسبت به سال‌های گذشته به خوبی ظاهر شده‌ایم ولی نسبت به میانگین کشوری پایین‌تر هستیم.

وی با اشاره به اینکه برخی از این طرح‌ها در قالب طرح‌های تعاون به مورد اجرا گذاشته می‌شوند، اظهار داشت: از کل طرح‌های ارائه شده 119 طرح به عنوان طرح‌های تعاون هستند که 58 طرح با اعتبار 16 میلیارد تومان برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول