اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم خبر داد

مرگ راننده کامیون در اتوبان ساوه ـ سلفچگان

خبرگزاری فارس: معاون مرکز حوادث و فوریت‌‌های پزشکی استان قم از وقوع دو تصادف همزمان پژو و کامیون و دو دستگاه کامیون در اتوبان ساوه ـ سلفچگان خبر داد و گفت: در این حادثه چهار نفر مجروح شدند و یکی از رانندگان کامیون در دم جان سپرد.

مرگ راننده کامیون در اتوبان ساوه ـ سلفچگان

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به تبیین حوادث شاخص دو روز گذشته در استان قم پرداخت و اظهار کرد: از جمله حوادث این مدت برخورد شدید یک دستگاه خودروی سمند با یک دستگاه خودروی پراید در کیلومتر 63 اتوبان قم ـ تهران است.

وی افزود: در این حادثه پنج نفر مجروح شدند که با حضور به موقع نیروهای امدادی اورژانس 115 در محل حادثه و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، مجروحان برای تکمیل مراحل درمانی به مرکز درمانی شهید بهشتی، منتقل شدند.

معاون حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از دیگر رخدادهای شاخص این مدت را واژگونی یک دستگاه پراید در منطقه پردیسان ذکر کرد.

وی با بیان اینکه چهار نفر در این حادثه مجروح شدند تصریح کرد: پس از حضور نیروهای امدادی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی در محل حادثه، مجروحان برای تکمیل مراحل درمانی به مرکز درمانی نکویی انتقال یافتند.

فراهانی برخورد یک دستگاه سمند با پراید را از دیگر حوادث این مدت عنوان کرد و گفت: این تصادف که در کیلومتر 63 اتوبان قم - تهران رخ داد پنج مجروح بر جای گذاشت.

وی با اشاره به حضور به موقع تیم پزشکی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در محل حادثه بیان کرد: مجروحان حادثه به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل شدند.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از دیگر حوادث این مدت را واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در جاده حاجی‌آباد ذکر کرد و گفت: بر اثر این حادثه سه نفر مجروح شدند.

وی اضافه کرد: مجروحان حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی برای ادامه درمان به بیمارستان نکویی انتقال یافتند.

فراهانی با بیان اینکه برخورد یک دستگاه پژو با خودروی پیکان در کیلومتر 49 اتوبان قم ـ تهران از دیگر حوادث شاخص این مدت بود ابراز داشت: پس از تماس شاهدان حادثه به سرعت دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه چهار نفر به شدت مجروح شدند گفت: مجروحان حادثه برای تکمیل مراحل درمانی به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده سلفچگان را از دیگر حوادث این مدت عنوان کرد و گفت: در این حادثه چهار نفر به شدت مجروح شدند که برای درمان با آمبولانس به مراکز درمانی داخل شهر منتقل شدند.

وی به تصادف یک دستگاه پژو و کامیون در اتوبان ساوه ـ سلفچگان اشاره و تصریح کرد: این حادثه چهار مجروح بر جای گذاشت که با دو دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی داخل شهر انتقال یافتند.

فراهانی از وقوع تصادف دیگری همزمان در همین محل خبر داد و بیان کرد: دو کامیون در این محل با یکدیگر برخورد کردند که این حادثه منجر به فوت راننده یکی از کامیون‌ها که مردی 50 ساله بود، شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول