اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پایانه‌های آذربایجان‌غربی اعلام کرد

اجرای طرح جامع در پایانه مرزی رازی

خبرگزاری فارس: مدیرکل پایانه‌های آذربایجان‌غربی گفت: عملیات طرح جامع پایانه مرزی رازی پس از تملک محدوده اجرایی می‌شود.

اجرای طرح جامع در پایانه مرزی رازی

بابک طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: پایانه مرزی رازی یکی از مرزهای زمینی آذربایجان‌غربی است که با کشور ترکیه هم‌جوار است.

وی تصریح کرد: در این مرز ضمن دارا بودن امکانات مرز ریلی و تردد قطار باری و مسافری، امکان مرز زمینی رسمی نیز تدارک دیده شده و در اوایل سال 1390 با تصویب هیئت دولت به عنوان مرز رسمی زمینی معرفی و همزمان با آن عملیات بهسازی و ساخت این پایانه مرزی در دستور کار اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی قرار گرفت.

طالبی افزود: سایت موقت مسافری این مرز با فعالیت‌های شبانه‌روزی مشتمل بر ایجاد سکو، استقرار مجموعه پیش‌ساخته مسافری و ایجاد سایر تأسیسات برقی و مکانیکی مورد نیاز مجموعه، محصور کردن محدوده و تجهیز مجموعه مسافری در فروردین ماه سال 90 با اعتبار شش میلیارد ریال راه‌اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز ساماندهی سایت موجود و نگهداری ابنیه، تأسیسات برقی و مکانیکی و راه‌اندازی سیستم گرمایشی و پیگیری تملک محدوده و پیگیری طرح جامع این مرز در دست اقدام است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی گفت: عملیات اجرایی طرح جامع پس از تملک محدوده و تعیین تکلیف سیاست‌های کلی در خصوص واگذاری به شرکت GTI یا طرف ایرانی، آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول