اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جهاد کشاورزی خوزستان خبر داد

توسعه 3400 هکتاری باغ‌های خوزستان

خبرگزاری فارس: معاون زراعت سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از توسعه 3 هزار و 400 هکتاری باغ‌های استان در سال‌جاری خبر داد و گفت: تعهدات این سازمان در توسعه‌ باغ‌ها افزایش یافته است.

توسعه 3400 هکتاری باغ‌های خوزستان

محمد قاسمی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: در سال‌جاری بیش از 3 هزار و 400 هکتار به وسعت اراضی باغ‌های خوزستان افزوده می‌شود و سطح باغات خوزستان رشد فزاینده‌ای خواهد داشت.

وی با اشاره به میزان تعهدات این سازمان در توسعه باغ‌ها گفت: در سال گذشته  2 هزار و 800 هکتار به سطح باغ‌های استان افزوده شده است.

این مقام مسئول با اشاره به رشد 15 درصدی تعهدات جهاد کشاورزی خوزستان در افزایش سطح باغ‌ها تاکید کرد: در شرایط کنونی در سطح خوزستان بیش از هفت هزار هکتار باغات داریم که بخشی از این میزان مثمر هستند.

وی خاطرنشان کرد: از این میزان 2 هزار هکتار به صورت نهال و غیرمثمر و 5 هزار هکتار آن مثمر و دارای میوه هستند که بخش اعظم میوه باغ‌های خوزستان مرکبات است.

معاون جهاد کشاورزی خوزستان تاکید کرد: پیش‌بینی می‌شود در سال‌جاری از سطح باغ‌های استان بیش از 61 هزار تن مرکبات برداشت شود.

قاسمی‌نژاد افزود: میزان برداشت مرکبات در سال‌جاری در مقایسه با سال گذشته رشد 11 درصدی خواهد داشت.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول