اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل:

دولت انگیزه لازم برای حمایت از جهادگران عرصه تولید را ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل گفت: دولت از انگیزه لازم برای عملیاتی کردن مصوبات در راستای حمایت از جهادگران تولید برخوردار نیست.

دولت انگیزه لازم برای حمایت از جهادگران عرصه تولید را ندارد

حسین پیرموذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: مصوبات حمایت از تولید به درستی اجرا نمی‌شود.

وی نمایندگان مجلس شورای اسلامی را مورد خطاب قرارداد و گفت: دولت از انگیزه لازم برای عملیاتی کردن مصوبات در راستای حمایت از جهادگران عرصه تولید برخوردار نیست و نظارت مجلس بر عملکرد بخش دولتی در قبال بخش خصوصی باید قوی‌تر باشد و انتظار بخش خصوصی از نمایندگان مجلس این است که برای توسعه کشور و پویایی تولید وظیفه نظارتی خود را به نحو احسن انجام دهند.

رئیس اتاق اردبیل افزود: راهکار‌های پیشنهادی چند ماه پیش بخش خصوصی برای حمایت از تولید که مدتها پیگیر تحقق آن بودیم دیگر کارساز نیست چون در چند ماه اخیر مشکلات فراتر رفته است.

وی بیان داشت: بی‌تفاوتی بخش دولتی به بخش خصوصی فرایند تولید را به صورت جدی به چالش کشانده است و اگر امروز چاره‌ای اندیشیده نشود فردا باز هم دیرتر خواهد شد.

این مسئول اظهار داشت: در شرایط کنونی که دشمن برای ضربه زدن به میهن عزیزمان با تحریم و اعمال فشار اقتصاد ما را نشانه گرفته است عدم حمایت جدی بخش دولتی نیز بخش تولید را با چالش مواجه کرده است .

حسین پیرموذن تصریح کرد: مشکلات و درد واحدهای تولیدی و نیز درمان و علاج آن کاملاً شفاف و روشن است اما چرا این درد، درمان نمی‌شود جای تامل دارد.

 

ادغام وزارتخانه‌ها هیچ سودی به بخش تولید ندارد

رئیس اتاق اردبیل با اشاره به اینکه ادغام وزارتخانه‌های صنایع و معادن و بازرگانی غیر از تبعات منفی هیچ سودی به بخش تولید نداشته است، گفت: سئوال من از وزارت صنعت، معدن و تجارت این است که توضیح دهند این ادغام چه سودی به تولید کشور داشته است.

وی اضافه کرد: بعد از ادغام وزارتخانه صنایع و معادن با وزارت بازرگانی، بخش صنعت و معدن به فراموشی سپرده شده است.

پیرموذن بیان داشت: این ادغام را جفا در حق بخش تولید می‌دانیم و یکی از بهترین راه‌های حمایت از تولید جدا کردن این دو وزارتخانه از یکدیگر است.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول