اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی سمنان:

تمام اهداف کارمندان تولید و اتکا به داشته‏های کشور باشد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با تشریح شرایط کنونی گفت: بر اساس فرمایشات رهبری باید تمام هدف ما تولید و اتکا به داشته‏های کشورمان باشد.

تمام اهداف کارمندان تولید و اتکا به داشته‏های کشور باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمجید موسوی صبح امروز در جلسه‏ای با حضور کارکنان و مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان هدف از تشکیل چنین جلساتی را ایجاد ارتباط و هماهنگی با کارکنان، دریافت نقطه‌ نظرات و پیشنهادات سازنده کارمندان برای پیشبرد اهداف این سازمان بیان کرد.

وی وظیفه مسئول هر سازمانی را دادن اطلاعات درست و منطقی از وضع و شرایط سازمانی به ویژه در زمان‏های حساس عنوان کرد تا کارکنان با درک صحیح و منطقی از موقعیت و شرایط حاکم بر جامعه و سازمان، همگام با مسئولان در دستیابی به اهداف سازمانی از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با تشریح شرایط کنونی و تلاش‏های همه‌جانبه دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری باید تمام هدف ما تولید و اتکا به داشته‏های کشورمان باشد.

موسوی با تاکید بر نهایت تلاش و انجام کار خالصانه توأم با صرفه‏جویی در هزینه‏ها گفت: اگر به دنبال ایستادن بر سر اصول و مبانی، آرمان‏ها و از همه بالاتر حفظ حرمت خون شهدا هستیم، باید پایداری و پایمردی کنیم که رسیدن به قله افتخار متحمل دشواری‏هاست.

وی گفت: در حال حاضر وظیفه ما در بخش کشاورزی که از زیربخش‏های مهم و جزو اولویت‏های نخست کشور محسوب می‏شود، کار، تلاش و افزایش تولید است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تصریح کرد: باید همه هدف و دغدغه مجموعه بخش کشاورزی انجام کار بهره‏برداران بخش به شیوه درست و اصولی برای رضای خداوند و مخلوق باشد که رضای مخلوق رضایت خالق را به دنبال خواهد داشت.

در این جلسه به مواردی همچون ارتقای شغلی و آموزشی، استفاده از کارشناسان مشاور با موضوعات اجتماعی و عقیدتی، خدمات رفاهی و اردوهای زیارتی، دورکاری بانوان شاغل دارای فرزند خردسال در روزهای پنج‏شنبه، تهیه مایحتاج با قیمت مناسب‏تر، نحوه ایاب و ذهاب، اتخاذ راهکارهای مناسب برای کاهش هزینه‏ها اشاره شد که از سوی رئیس و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی جهاد کشاورزی استان سمنان پاسخ داده شد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول