اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

حب و بغض‌ها مشکل جامعه را حل نمی‌کند/ حواسمان باشد در زمین دشمن بازی نکنیم

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه حب و بغض‌ها مشکلات امروز جامعه را حل نمی‌کند، گفت: باید حواسمان جمع باشد در زمین دشمن بازی نکرده و مایه شادی دشمن نشویم.

حب و بغض‌ها مشکل جامعه را حل نمی‌کند/ حواسمان باشد در زمین دشمن بازی نکنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در نشست مشترک ائمه جمعه و فرمانداران استان زنجان، اظهار کرد: برخی اوقات سختی‌ها و تبلیغات مسموم و منفی اگر با تکرار همراه باشد، اثر گذارتر است.

وی با بیان اینکه تکرار همواره در قوه فهمیه انسان موثر است، خاطرنشان کرد: سفر پر برکت مقام معظم رهبری به خراسان‌شمالی با ویژگی‌های منحصر به فرد و دارای جمعیت و گروه‌های خاص از اهمیت خاصی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه دوست و دشمن به حضور گسترده مردم در برنامه استقبال از مقام معظم رهبری اقرار کردند، افزود: حضور جوانانی که نه امام، نه انقلاب و نه دوران دفاع مقدس را لمس کرده‌اند، در این استقبال از صحنه‌های بی‌نظیر این سفر بود.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در استقبال از رهبری موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان خارجی و افراد خسته داخلی شد، افزود: در مقابل توطئه‌های دشمنان چنین حضوری قابل تقدیر است.

**ولایت فقیه ستون خیمه انقلاب اسلامی است

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه ولایت فقیه ستون خیمه انقلاب اسلامی است، افزود: شور و شوق و اظهار علاقه مردم در این استقبال بی‌نظیر بود.

وی با بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبری در این غوغا و توطئه‌های مختلف دشمنان با ارائه بیاناتی ابتکاری و تازه در بین مردم خراسان‌شمالی همانند گذشته نقشه راه جامعه را در ابعاد جدیدی پیش‌روی جامعه قرار دادند، افزود: مقام معظم رهبری در این زمینه 20 سئوال اساسی مطرح کردند که نقشه راه در جامعه نوین اسلامی محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه این نقشه راه باید از سوی مدیران اجرایی و فرمانداران در جامعه به خوبی تبیین شود، خاطرنشان کرد: باید چنین برنامه‌هایی به عنوان اصول اساسی جامعه مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در بعد خارجی توجه به حماسه و تهاجم ضروری است، افزود: در بعد داخلی نیز باید با پمپاژ امید و تقویت روحیه به جامعه اهداف نظام اسلامی تبیین شود.

آیت‌الله خاتمی بر ضرورت افزایش همدلی و همکاری در بین مسئولان تاکید کرد و گفت: عزم جدی برای خدمت در مدیریت کلان استان زنجان وجود دارد که اگر همدلی افزایش یابد موجب هم‌افزایی نیز می‌شود.

وی با تقدیر از اصحاب رسانه‌ها تصریح کرد: از رسانه‌ها استان انتظار می‌رود که تا پایان انتخابات در خرداد ماه سال آینده همچنان به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

**مسئولان از مچ‌گیری پرهیز کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه در حال جامعه به آرامش بیشتری نیز دارد، افزود: باید از مچ‌گیری و طرح مباحث غیرضروری در تریبون‌ها خودداری کنیم.

وی با اشاره به مشکلات پیش‌روی نظام در حوزه اقتصادی خاطرنشان کرد: تلاش‌های لازم در استان برای حل مشکلات استان انجام می‌شود اما برخی از این مسائل در حیطه وظایف مدیران نیست.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه هنر برخی مدیران مقصر عنوان کردن مدیران قبلی است، یادآور شد: حب و بغض‌ها نمی‌تواند مشکلات جامعه را حل کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می‌کند، یادآور شد: باید حواسمان جمع باشد در زمین دشمن بازی نکرده و مایه شادی دشمن نشویم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تبریک آغاز هفته دهه امامت و ولایت خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای اجرای برنامه‌های این دهه استفاده کرد.

وی بر ضرورت بازخوانی خطبه غدیر در جامعه تاکید کرد و گفت:‌ در این خطبه لطائف و ظرایف بسیاری وجود دارد که باید به جامعه ارائه شود.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه نگهداری انقلاب اسلامی در حال حاضر مشکل‌تر از زمان پیروزی انقلاب است، یادآور شد: باید با تدبیر و هوشیاری بیشتر گزگ به دست دشمن نداد.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول