اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کرمان:

نیاز امروز باشگاه مس وحدت و هم‌دلی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: نیاز امروز باشگاه مس، تعامل، وحدت و هم‌دلی است و همه باید به باشگاه مس کمک کنند.

نیاز امروز باشگاه مس وحدت و هم‌دلی است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد فولادی‌ماهانی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل باشگاه مس کرمان اظهار داشت: مس یکی از تیم‌های بزرگ و موفق استان کرمان در رده باشگاهی است و همه باید کمک کنند تا این تیم در لیگ برتر موفق شود.
وی بیان داشت: من پیش از این شاهد بودم که نژادزمانی برای این تیم بسیار زحمت کشید و زندگی خود را در اختیار این باشگاه گذاشت و اکنون نیز مدیری توانا روی کار آمده تا با درایت خود شرایط به وجود آمده را برای این تیم متحول کند.
فولادی‌ افزود: با توجه به امکانات و موقعیت‌های موجود در استان، انتظار مردم این است که جزو سه استان برتر کشور در فوتبال باشند و یک انتظار به جا است.
عضو هیئت مدیره باشگاه مس کرمان گفت: از زمانی که من خدمتگزار ورزش در این استان شده‌ام، شرایط اعتباری ورزش ناامید کننده بوده و نتوانسته‌ایم کمک‌های قابل توجهی به ورزش استان به ویژه فوتبال داشته باشیم.
وی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد مردم فوتبال دوست کرمان نجابت آن‌ها است و این هواداران در باخت‌های مس ثابت کردند که صبور و منطقی هستند در حالی که شاهد هستیم در بسیاری از شهرها پس از باخت تیمشان اتفاقات ناگواری در ورزشگاه‌ها رخ می‌دهد.
فولادی ابراز داشت: همه باید دست به دست هم دهیم تا مس به موفقیت برسد و در این راستا رسانه‌ها نیز نباید حاشیه‌ها را پررنگ کرده و آن‌ها را بزرگ جلوه دهند، بلکه باید با یادآوری نقاط ضعف و قوت تیم مدیران را در تصمیم‌گیری بهتر یاری کنند.
در ادامه این مراسم مدیرعامل جدید باشگاه مس گفت: ما باید با یکدیگر متحد باشیم و آنچه که انتظار مردم استان است را با هم‌دلی برآورده کنیم.
سیدنصرالله گنجعلیخانی افزود: نیاز امروز باشگاه مس، تعامل، سعی و همدلی است و هدف اول ما موفقیت تیم بزرگ‌سالان و پس از آن رده‌های سنی مس است.
وی تصریح کرد: من از زحمات نژادزمانی تشکر می‌کنم و امیدوارم بتواند در آینده گام‌های مؤثری در راه خدمت‌رسانی و کمک به باشگاه مس برداشته و تجربیات خود را در اختیار ما بگذارد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول