اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌وبلوچستان:

با وحدت و همدلی انتخاباتی قانونمند برگزار کنیم

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید تلاش کنیم با وحدت و همدلی زمینه برگزاری انتخاباتی قانونمند را در سیستان و بلوچستان فراهم کنیم.

با وحدت و همدلی انتخاباتی قانونمند برگزار کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی محمد آزاد صبح امروز در همایش سراسری آموزشی  توجیهی مجریان و دست‌اندرکاران برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی ایران اسلامی و جایگاه آن در سطح منطقه و دنیا، نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است.
وی افزود: اتفاقات کنونی که در منطقه رخ می‌دهد نشانگر فروپاشی سنگرهای آمریکا به دست مردم است.
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران به دنیا صادر شده است، بیان داشت: سقوط هر یک از دیکتاتورها توسط مردم و فریاد الله اکبر و اقامه نماز پس از آن گواهی بر این ادعاست.
آزاد ادامه داد: آمریکا در حال حاضر مانند مار زخمی است که در این شرایط بیکار ننشسته و در حال توطئه چینی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است تا با خدشه‌دار کردن کشورمان از الگو بودن آن در سطح منطقه بکاهد.
وی گفت: اگر در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، لحظه‌ای غفلت کنیم قطعاً دشمن از غفلت ما سوء استفاده خواهد کرد.
استاندار سیستان و بلوچستان پشتیبانی از انتخابات را وظیفه تمامی مسئولان دانست و افزود: مدیران در فراهم کردن تمامی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری با دست اندرکاران برگزاری انتخابات همکاری کرده تا شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم.
وی ادامه داد: در مدت برگزاری انتخابات مسئولان باید بسیار هوشیار بوده و از تمامی اقداماتی که زمینه تبلیغ برای شخصیت خاصی را فراهم می کند، بپرهیزند.
آزاد تصریح کرد: حضور حداکثری و گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی نه تنها توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی خواهد کرد بلکه کارنامه درخشانی برای مسئولان استان سیستان و بلوچستان به ارمغان می‌آورد.
 انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول