اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران:

انتخابات عرصه تحکیم وحدت و همدلی است

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: انتخابات عرصه تحکیم وحدت و همدلی میان مسلمانان است.

انتخابات عرصه تحکیم وحدت و همدلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، احمدرضا قلی‌پور ظهر امروز در جلسه شورای اداری چالدران با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: نظام اسلامی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب با توطئه‌ها و هجمه‌های مختلف دشمنان مواجه بوده است و تاکنون با وحدت و یکپارچگی توانسته اقتدار و عزت خود را حفظ کند.

وی افزود: امام خمینی(ره) به دلیل پشتیبانی قوی مردم توانست انقلاب را به پیروزی برساند و در زمان حاضر نیز ملت ایران از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری اطاعت می‌کنند چرا که یقین دارند در این صورت می‌توانند با دشمنان مقابله کنند.

قلی‌پور با اشاره به تهدیدها و تحریم‌ها دشمنان گفت: دشمنان خیال می‌کنند با تحریم و تهدید، می‌توانند ملت ایران را از ادامه راهی که در پیش گرفته اند، منصرف و مایوس کنند در حالی که این مردم با بصیرت و فهیم با عزم راسخ خود در راه اهداف و آرمان‌های انقلاب گام بر می‌دارند.

این مسئول انتخابات را عرصه‌ای برای تحکیم وحدت و همدلی دانست و تصریح کرد: مشارکت همگانی در این عرصه سبب ناامیدی دشمنان قسم خورده انقلاب و فتنه گران داخلی می‌شود.

قلی‌پور با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و شکوفایی است گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات، کمر دشمنان را خواهد شکست و آنها را مایوس و ناکام می‌کند.

وی با تاکید بر همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان با ستاد انتخابات اضافه کرد: مسئولانی که از نامزدی، طرفداری یا از امکانات دولتی علیه کاندیدایی استفاده کنند، براساس ضوابط قانونی و با شدت برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: هرگونه بهره‌گیری از وسایل و امکانات دستگاه‌های دولتی برای استفاده‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ممنوع است و در صورت مشاهده تخلف برخورد قانونی با آن صورت می‌گیرد.

فرماندار چالدران با تاکید بر بی‌طرفی کامل مسئولان در انتخابات خاطرنشان کرد: وظیفه مسئولان اجرایی انتخابات حفظ بی‌طرفی و صیانت از آرای مردم است تا مردم با اطمینان خاطر بتوانند در فضای سالم انتخاباتی کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کرده و رای دهند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول