اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چناران:

مسئولان از گسترش ورزش همگانی و عمومی در چناران غفلت نکنند

خبرگزاری فارس: فرماندار چناران گفت: توجه جدی به گسترش ورزش همگانی و عمومی در سطح شهرستان از ضروریات است که نباید از آن غافل شد.

مسئولان از گسترش ورزش همگانی و عمومی در چناران غفلت نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، سید علی حسینی ظهر امروز و در بازدید از اداره ورزش و جوانان شهرستان چناران، اظهار کرد: توجه به ورزش وظیفه عموم مردم و نیازمند اهتمام بیشتر مسئولان در راستای شناسایی، پرورش و شکوفایی استعدادهای ورزشی است.

وی با اشاره به جایگاه مطلوب ورزش شهرستان افزود: توجه جدی به گسترش ورزش همگانی و عمومی در سطح شهرستان از ضروریات است که نباید از آن غافل شد.

حسینی با یادی از پهلوانان و قهرمانان ملی  و جهانی چناران، گفت: در این راستا نیاز است تا به وضعیت ورزش‌های حرفه‌ای و قهرمانی و ورزشکاران این حوزه بیشتر از قبل رسیدگی شود.

وی به اهمیت توجه ویژه به تزکیه و تهذیب ورزشکاران در کنار رسیدگی به آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای اشاره داشت و افزود: قهرمانان ورزشی، سفیران جمهوری اسلامی هستند.

وی بیان داشت: قطعاً ظرفیت‌های بی‌بدیل جوانان این خطه پهلوان و قهرمان‌پرور رسالت همه ما را در راستای توجه بیشتر و جدی‌تر به ورزش و تربیت بدنی و توسعه آن در شهرستان چناران سنگین می‌کند.

فرماندار شهرستان چناران ادامه داد: ظرفیت‌های ورزشی که گوشه‌ای از آن با حداقل توجه با کسب مدال‌های رنگین در رقابت‌های کشوری و جهانی متجلی می‌شود باعث افتخار همه مسئولان و مردم این شهرستان است.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول