اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر گرگان تأکید کرد

ضرورت احداث مجتمع‌های ورزشی برای آتش‌نشانان

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهرستان گرگان با ارائه پیشنهادی خواستار احداث مجتمع‌های آموزشی و ورزشی برای آتش‌نشانان که یک ضرورت مهم است شد.

ضرورت احداث مجتمع‌های ورزشی برای آتش‌نشانان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان ناصر گرزین پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر گرگان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: آموزش‌های تخصصی برای توانمندسازی آتش‌نشانان در اولویت و در دستور کار قرار بگیرد.

وی با تاکید بر استاندارد شدن وضعیت آتش‌نشانان تصریح کرد: با توجه به اینکه ستاد 125 آمادگی اعزام برای عملیات امداد و نجات و هر خطری که جان مردم را تهدید می‌کند دارد لذا باید به سمتی برویم که تجهیزات مدرن، بودجه کافی و ایستگاه‌های آتش‌نشانی در سطح شهر در اختیار این سازمان قرار بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان بر استاندارد شدن ساعت کاری آتش‌نشانان نیز تاکید و خاطر نشان کرد: باید بر اساس الگوهای ملی و بین‌المللی ساعت‌های کاری تعریف و از کارهای غیر متعارف پرهیز شود.

گرزین یادآور شد: در نحوه پذیرش آتش‌نشان نیز لازم است با هوش‌ترین افراد در این سازمان به کارگیری شوند و از افرادی که توانایی کار در این سازمان را ندارند جدا جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانی یکی از مشاغل سخت و زیان‌آور محسوب می‌شود خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم با به روز کردن تجهیزات سازمان آتش‌نشانی از مشکلات آنها کم کنیم چرا که معتقدیم نتیجه این کار به سود شهروندان خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان متذکر شد: یکی از سازمان‌هایی که تلاش زیادی را برای خدمت‌رسانی به شهروندان انجام می‌دهد سازمان آتش‌نشانی است چرا که از خودگذشتگی آنها در دفاع مقدس، عرصه کمک‌رسانی، آموزش و پیشگیری از حوادث تا به امروز شایان توجه بوده است.

گرزین با تاکید بر اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری باید بیشترین توجه را به آتش‌نشانان داشته باشند اظهار داشت: هر چه بتوانیم ماموریت‌های این سازمان را حمایت کنیم قطعا آنها در راستای مقابله با حوادث بهتر عمل می‌کنند.

وی گفت: سازمان آتش‌نشانی از جمله سازمان‌هایی است که بدون نمایش‌های متعارف در زمینه‌های سیاسی ماموریت‌های خود را به خوبی انجام می‌دهد و تمام تلاشش برای رفع مشکلات و نجات جان مردم است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول