اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر:

نبود حامی مالی یکی از مشکلات ورزش ملایر است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به فعالیت 36 هیئت ورزشی در ملایر گفت: نبود حامی مالی یکی از مشکلات در ورزش شهرستان ملایر است.

نبود حامی مالی یکی از مشکلات ورزش ملایر است

مهدی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه همه ساله از 26 مهر تا دوم آبان ماه به عنوان هفته تربیت بدنی نام‌گذاری شده است، اظهار داشت: در این هفته در شهرستان ملایر نیز بیش از 20 برنامه مختلف فرهنگی و ورزشی اجرا می‌شود.

وی غبارروبی گلزار شهدا توسط هیئت‌های ورزشی، دیدار با خانواده شهدا و امام جمعه شهرستان، همایش یوگای نمایشی بانوان و تجلیل از رؤسای هیئت‌های ورزشی، برگزاری مسابقه انتخابی ووشو شهرستان در بخش بانوان، رده سنی نونهالان، مسابقه فوتسال سه‌جانبه بانوان با حضور سه تیم بروجرد، دانشگاه ملایر و تیم منتخب ملایر، همایش بزرگ ورزش صبحگاهی در المان شهدای گمنام بام ملایر و... را از جمله برنامه‌های هفته تربیت بدنی در ملایر برشمرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به اینکه ورزش ملایر طی سال‌های اخیر در رشته‌های مختلف ورزشی توانسته است جایگاه خود را در کشور حفظ کند، افزود: ورزش ملایر امروز در دنیا حرف برای گفتن دارد و افتخارآفرینی ورزشکاران ملایر امروز در میادین جهانی و المپیک بر کسی پوشیده نیست و در این راستا شهرستان ملایر نیازمند حمایت‌های بیشتر در رشته‌های مختلف ورزشی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال در تاریخ ورزش ملایر سالی پر از افتخار بود، تصریح کرد: در شش ماهه نخست سال جاری ورزشکاران ملایر در میادین مختلف خوش درخشیدند و در 11 رشته ورزشی سرآمد شدند و در این راستا ورزشکاران ملایر توانستند در رشته‌های مختلف ورزشی بیش از 233 مدال استانی و کشوری کسب کنند.

رضایی از فعالیت 36 هیئت و 27 نواب ورزشی در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: یکی از سیاست‌های کاری ما در پیشرفت ورزش شهرستان ملایر در سال جاری انتخاب افراد دلسوز و کاری برای هیئت‌های ورزشی است که در این راستا نیز افراد موفقی برای هیئت‌ها انتخاب شده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه ورزش ملایر به سمت شکوفایی بیشتر در حرکت است افزود: مشکلاتی در سد راه ورزش ملایر وجود دارد که یکی از مهمترین آن نبود اسپانسرهای حمایتی از ورزشکاران ملایری، منفعت‌طلبی برخی افراد در امر ورزش برای رسیدن به منافع شخصی و کمبود بودجه‌ها و مسائل مالی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه طی سال‌های اخیر پروژه‌های بزرگ ورزشی در شهرستان ملایر به بهره‌برداری رسیده است، گفت: یکی از مهم‌ترین این پروژه‌ها مجتمع ورزشی بانوان ملایر و سالن الغدیر و ساخت سالن‌های ورزشی در روستاها و... است.

وی از ساخت و تکمیل چندین طرح و پروژه ورزشی دیگر در شهرستان ملایر خبر داد و ابراز داشت: زمین چمن شهر ازندریان، سالن ورزشی توجغاز، سالن ورزشی روستای حسین‌آباد شاملو، سالن ورزشی روستای ینگی‌کند، سالن ورزشی روستای فروز و سالن ورزشی روستای ازناو از مهم‌ترین این طرح‌ها هستند که کار ساخت آن در حال اجراست.

رضایی اعتبار در نظر گرفته شده برای این تعداد طرح را تاکنون بیش از 2 میلیارد و 600 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: در صورت اختصاص اعتبارات در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از این طرح‌ها هستیم.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول