اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نیشابور در مجلس

عملکرد شورای شهر نیشابور قابل قبول نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی عملکرد شورای شهر نیشابور را قابل قبول ندانست.

عملکرد شورای شهر نیشابور قابل قبول نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا در دیدار جمعی از منتخبین مردم نیشابور با نمایندگان وزارت کشور اظهار کرد: باید یک مدیریت قوی‌تر در نیشابور وجود داشته باشد و در نشست‌هایی که در دوره‌های گذشته و حال با اعضای شورای شهر نیشابور داشتم، تاکید کردم که باید تلاش بیشتری در این زمینه داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به سابقه تاریخی نیشابور، هنگامی که شخصیت‌های داخلی و خارجی و مردم که از سراسر کشور وارد این شهر می‌شوند، ذهنیت‌شان به‌هم می‌ریزد.

سبحانی‌نیا اظهار کرد: نیشابور به‌عنوان دومین شهر خراسان‌رضوی مطرح است و ما باید این ذهنیت را  در میان مسافران داخلی و خارجی به‌وجود بیاوریم و شورای شهر نیز باید در این زمینه فعالیت کند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس عنوان کرد: من بارها به اعضای شورای شهر گفته‌ام که امور را نباید با لجبازی اداره کرد و باید بر اساس منافع، خواست و رضایت مردم دنبال شود.

سبحانی‌نیا خاطرنشان کرد: درباره انتخاب شهردار، باید دنبال افرادی بود که برنامه داشته‌باشند و بتوانند از اعتباراتی که عمده آنها از طرف مردم است، به عمران و آبادانی نیشابور کمک کنند.

وی درباره تصمیم شورا بر تغییر صادقی، شهردار سابق نیشابور گفت: این تغییر و تحولات به‌نفع مردم و شورا نیست، ولی آقایان در شورا توجه نکردند، گفتم آقای صادقی مشغول کار است و مردم راضی هستند، ایشان را تغییر ندهید ولی توجه نکردند و مسائل بعدی به‌وجود آمد.

سبحانی‌نیا درباره انتخاب جدید شورا و تخلفات شورا و شهرداری نیز عنوان کرد: من قبلا گفته بودم با تغییر آقای صادقی مخالفم، انتخاب آقای شورابی نیز مخالفت گسترده مردمی  را به دنبال داشت و سرانجام شورای اسلامی نیشابور آقای مدیح را به‌عنوان شهردار معرفی کرد که به مصلحت نیشابور نبود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: در خصوص برخی تخلف‌ها هم مراجع نظارتی و قضایی خلاف‌های افراد را پی‌گیری می‌کنند و آقایان باید پاسخگو باشند ولی این مسئله که کسی یک دوره خدمت کرده و در این شرایط همان فرد(مدیح) را دوباره انتخاب می‌کنند، دور از تفکر و مصلحت‌اندیشی و منافع مردم و شهرستان است.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول