اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا خبر داد

کاهش 50 درصدی تلفات جاده‌ای در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: فرماندار بویین زهرا گفت: تلفات جاده‌ای در نیمه نخست سال جاری در این شهرستان در مقایسه با سال گذشته 50 درصد کاهش داشته است.

کاهش 50 درصدی تلفات جاده‌ای در بویین زهرا

احد احمدی در حاشیه دیدار با فرمانده پلیس راه شهرستان بویین زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار کرد: احترام به قانون و مجریان قانون اصلی مهم است که باید به صورت گسترده در جامعه نهادینه شده و همه به آن اهتمام بورزند.

وی اضافه کرد: تلاش برای ایجاد نظم و قانون‌مداری پایدار با تعامل شهروندان و نهاد‌های مختلف همراه شده و کسانی که در عمل به قوانین سهل‌انگاری می‌کنند باید از سوی نهاد‌ها و مراکز مربوطه مورد بازخواست و سئوال قرار گیرند.

فرماندار شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه پلیس راه به عنوان نهادی خدمتگزار مسئولیت کنترل عبور و مرور را بر عهده دارد که وظیفه‌ای سنگین و بسیار خطیر است، عنوان کرد: کسانی که در این نهاد خدمت می‌کنند باید بدانند که مأموریت بسیار خطیری را در راه حفظ جان شهروندان بر عهده دارند.

وی با قدردانی از مجموعه پرسنل و کارکنان پلیس راه شهرستان بویین زهرا ادامه داد: تلاش برای خدمات‌رسانی به مردم در هر پست و جایگاهی رضایت الهی را به همراه داشته و موجب سعادت و خیر برای افراد و مسئولان می‌شود.

احمدی با بیان اینکه شهرستان بویین زهرا از جایگاه و نقش استراتژیک جغرافیایی حساسی در عبور و مرور برخوردار است، تصریح کرد: با توجه به لزوم تأمین امنیت در جاده‌ها، لازم است که مسئولان تدابیر ویژه‌ای در این خصوص داشته باشند.

وی با بیان اینکه این شهرستان در حوزه‌های جاده‌ای پیشرفت‌های بسیار بالایی را در چند سال اخیر تجربه کرده است، افزود: بهره‌برداری از صد‌ها کیلومتر راه روستایی و همچنین اتصال محوری چندین روستا به یکدگیر، آسفالت و روکش محور‌های مواصلاتی مهم در بخش‌های مختلف، نوسازی و تخصیص ویژه اعتبارات برای بازسازی راه‌ها از خدمات دولت‌های نهم و دهم در این شهرستان در راستای توسعه محور‌های مواصلاتی و راه‌های روستایی بوده است.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول