اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پارس‌آباد:

زلزله پارس‌آباد تلفات جانی و خسارات مالی نداشته است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: زلزله عصر امروز شهرستان پارس‌آباد هیچ تلفات جانی و مالی را به دنبال نداشته و تنها در یکی از روستاها چند باب واحد مسکونی روستایی تخریب شده و یا بخشی از آن خسارت دیده است.

زلزله پارس‌آباد تلفات جانی و خسارات مالی نداشته است

ولی کریمی دقایقی پیش در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: به دنبال وقوع زمین لرزه‌ای به قدرت پنج ریشتر که مرکز آن در مرزهای جمهوری آذربایجان بوده بخش عظیمی از شهرستان پارس‌آباد به لرزه درآمده به طوریکه برخی از اهالی این شهرستان از ترس زلزله به محل‌های امن مراجعت کردند.

وی به چند مورد پس‌لرزه زمین لرزه نیز اشاره کرد و افزود: این پس‌لرزه‌ها نیز هر چند برخی نگرانی‌ها را سبب شده اما کوچک‌ترین تلفات و خسارتی را به دنبال نداشته و خوشبختانه با آمادگی نیروهای امداد و نجات کمترین نیازی به آنها نداشتیم.

کریمی در پایان سخنان خود تصریح کرد: به دنبال گزارش‌گیری از مناطق مختلف به نظر می‌رسد زلزله عصر امروز در سایر مناطق شمالی استان نیز مشکلاتی را به وجود نیاورده باشد که در این زمینه اخبار رسیده حکایت از نبود رخداد اتفاق خاص می‌دهد.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول