اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

میزان گوشت قرمز تولیدی استان کرمانشاه بیش از 31 هزار تن است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: میزان شیر‌خام و گوشت قرمز تولیدی در استان به ترتیب معادل سیصد هزار و 582 و سی و یک‌هزار و 800 تن است.

میزان گوشت قرمز تولیدی استان کرمانشاه بیش از 31 هزار تن است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سید‌دادوش هاشمی طی گفت‌وگویی با اشاره به ظرفیت‌های دامپروری استان کرمانشاه اظهار کرد: موقعیت طبیعی و جوی مناسب استان باعث شده است که ظرفیت‌ها و تولیدات دامپروری و دامی در استان کرمانشاه رشد محسوسی داشته باشد.

هاشمی ادامه داد: برنامه‌ریزی و تبیین دقیق مسئولان امر تولیدات دامی قطعاً در تولیدات بیشتر حوزه گوشت قرمز و مرغ تاثیر‌گذار خواهد بود.

وی همچنین میزان شیر‌خام و گوشت قرمز تولیدی در استان را به ترتیب معادل سیصد هزار و 582  و سی و یک‌هزار و 800 تن اعلام کرد و گفت: تولید ذرت دانه‌ای، کنجاله، جو، سبوس گندم، یونجه، ذرت علوفه‌ای و کنسانتره از جمله خوراک‌های دامی در استان محسوب می‌شود.

استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: تعداد هشت واحد مرغ گوشتی با ظرفیت 356 هزار قطعه در استان وجود دارد که می‌تواند نیاز تولیدات گوشت مرغ در استان را تامین کند و با برنامه‌ریزهای تدوین شده این میزان در سال‌های آینده رشد چشمگیری خواهد داشت.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول