اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر موسسه توسعه گردشگری:

بستر گردشگری الکترونیک در خراسان‌رضوی ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر موسسه توسعه گردشگری وابسته به سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی گفت: بستر گردشگری الکترونیک در استان ایجاد می‌شود.

بستر گردشگری الکترونیک در خراسان‌رضوی ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی، محسن لشگری اظهار داشت: اجرای سیاست تحول نظام اداری و ارائه خدمات دولتی به صورت الکترونیک نقش موثری در توسعه زیرساخت‌های گردشگری الکترونیک دارد.

وی افزود: در این راستا باید نقشه راه توسعه گردشگری الکترونیک در چارچوب شهر الکترونیک تهیه و زمینه لازم برای انجام اقدامات خلاقانه و مدرن در حوزه گردشگری فراهم شود.

مدیر موسسه توسعه گردشگری با تاکید بر داشتن خلاقیت در برنامه‌ریزی‌های مربوط به توسعه گردشگری داخلی و خارجی، بیان کرد: می‌توان با نوآوری در تمام خیابان‌ها، پارک‌ها و گوشه و کنار شهر با ایجاد نمادها، آبشارها، فواره‌ها، چراغ‌های الوان و طرح‌های خیره‌کننده گردشگران را جذب کرد.

لشگری گفت: صادرات کشور ما نباید محدود به نفت و مشتقات نفتی باشد، گردشگری فرصتی مناسب برای برون‌رفت از صادرات تک محصولی است.

وی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود گردشگری در استان و ایران، به راحتی می‌توان صادرات کشور را افزایش داد.

مدیر موسسه توسعه گردشگری وجود آثار متعدد باستانی را از ظرفیت‌های توسعه گردشگری دانست و بیان کرد: سرمایه‌گذاری در میراث فرهنگی علاوه بر معرفی قابلیت‌های گردشگری به مردم داخل و خارج از کشور، می‌تواند ارزآور و موجب شکوفایی اقتصادی باشد.

لشگری در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد بستر گردشگری الکترونیکی در خراسان‌رضوی در مرحله مطالعات قرار دارد.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول