اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سازمان میادین شهرداری قم صورت گرفت

تجهیز 5 جایگاه CNG به سامانه پرداخت الکترونیک

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری قم از تجهیز پنج جایگاه CNG زیر پوشش این سازمان به سامانه پرداخت الکترونیک خبر داد.

تجهیز 5 جایگاه CNG به سامانه پرداخت الکترونیک

محمد دلجویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به ضرورت تجهیز دستگاه‌های خدمت‌رسانی به تجهیزات الکترونیکی ابراز کرد: با توجه به ضرورت توسعه بانکداری الکترونیک در برنامه چهارم توسعه روند پرداخت‌ها در جایگاه‌ها در مدت کوتاهی کاملا الکترونیکی خواهد شد.

بر اساس مصوبه هیئت وزیران و طبق جزء (4) بند «ج» ماده (10) قانون برنامه چهارم توسعه دستگاه‌های اجرایی موظفند نسبت به آماده‌سازی زیرساخت‌ها به منظور تحقق بانکداری الکترونیک اقدام کنند.

وی با اشاره به برنامه چهارم توسعه افزود: بر این اساس سازمان میادین میوه و تره‌بار در مرحله اول نسبت به استقرار سامانه خرید الکترونیکی (POS) در پنج جایگاه اقدام کرده است.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم عنوان کرد: برنامه ما در سازمان میادین به نحوی است که در مدت زمان کوتاهی تمام جایگاه‌های CNG به صورت الکترونیک نسبت به دریافت وجوه اقدام کنند.

این سازمان پیش از این اقدام به اختصاص یک عدد نازل بنزین در جایگاه‌های شهدای 72 تن، بلوار جمهوری، ترمینال مسافربری و بوستان علوی با هدف سهولت و سرعت‌بخشی در بخش حمل و نقل عمومی کرده است.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول