اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد گناباد:

دکتری مهندسی برق در دانشگاه گناباد ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد گفت: در آینده نزدیک با توجه به امکانات و ظرفیت موجود دکتری مهندسی برق در این دانشگاه ایجاد می‌شود.

دکتری مهندسی برق در دانشگاه گناباد ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، آصف زارع صبح امروز در هفدهمین نشست کمیته معاونان و مدیران عمرانی منطقه 9 دانشگاه آزاد اسلامی که در دانشگاه آزاد اسلامی گناباد برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر در دانشگاه آزاد اسلامی گناباد 50 رشته تحصیلی دایر است.

وی افزود: در آینده نزدیک با توجه به امکانات و ظرفیت موجود دکتری مهندسی برق در این دانشگاه ایجاد خواهد شد.

زارع بیان داشت: در دانشگاه آزاد اسلامی گناباد 32 هزار مترمربع زیر بنا در 14.7 هکتار زمین شامل کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های برق و کشاورزی، مجتمع‌های خوابگاهی پسران و دختران، مجتمع بزرگ ورزشی امام علی(ع)، مسجد و فضاهای فرهنگی، سلف سرویس، مجتمع گاوداری و مزرعه آموزشی و کلاس‌ها، ساختمان‌ها و مجتمع اداری است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد در ادامه تصریح کرد: برنامه‌های آتی حوزه عمرانی واحد، با توجه به اینکه واحد گناباد میزبان 2 شهید گمنام 8 سال دفاع مقدس خواهد بود، ساخت بنای یادبود جهت این عزیزان ، ایجاد دانشکده تحصیلات تکمیلی ، انتقال سلف سرویس به محل جدید خود، احداث مجتمع رفاهی برای اعضای هیئت علمی و اخذ سند زمین 100 هکتاری است.

زارع در پایان با ابراز خرسندی از اینکه هفدهمین نشست معاونان و مدیران عمرانی منطقه 9 در واحد گناباد برگزار می‌شود ابراز امیدواری کرد که در این جلسه با تصمیمات خوبی که اتخاذ خواهد شد راه عمران و آبادانی و ایجاد زیر ساخت‌ها در منطقه 9 دانشگاه و به تبع آن در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی هموارتر از گذشته فراهم شود.

احمد آفتابی رئیس کمیته معاونان عمرانی منطقه 9 دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه ضمن ابراز تشکر از واحد گناباد به خاطر میزبانی خوب  این نشست، به سیاست تمرکز زدایی که مورد تائید و تاکید ریاست عالیه دانشگاه نیز است، اشاره کرد.

آفتابی خواستار تشکیل دفتر فنی در منطقه 9 دانشگاه آزاد اسلامی و حل مسائل و مشکلات عمرانی در حد امکان در خود منطقه شد.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول