اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف تعدیل قیمت

مجوز ورود دام زنده به آذربایجان شرقی صادر شد

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: با هدف تعدیل قیمت مجوز ورود دام زنده به آذربایجان‌شرقی صادر شد.

مجوز ورود دام زنده به آذربایجان شرقی صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمدعلیرضا بیگی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان‌شرقی بر ضرورت تنظیم بازار و حمایت از مصرف کنندگان تاکید کرد.

وی خواستار رفع مشکلات واحدهای مرغداری گوشتی و تخمی شد و تاکید کرد: در این زمینه برخی خواسته‌ها و مشکلات وجود دارد که با تعامل و همراهی مسئولان بازرگانی و کشاورزی باید این موضوع مدیریت شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در زمینه مدیریت بازار گوشت مرغ و تخم‌مرغ بیان کرد: در این راستا باید حضور فعالان مرغداری در جلسه تنظیم بازار مورد توجه قرار گیرد و تصمیم‌ها در مورد نحوه توزیع دان مرغ با حضور این افراد ذینفع صورت گیرد.

وی با اشاره به کمبود گوشت مرغ در بازار، اضافه کرد: نمی‌توان مرغداران را به جوجه‌ریزی تشویق کرد اما تضمین لازم برای تامین دان و نهاده‌های دامی به آنان داده نشود.

بیگی یادآور شد: جهادکشاورزی در زمینه تولیدات کشاورزی مسئولیت مستقیم دارد و در این راستا امور مربوط به تامین دان و نهاده‌های دامی از طریق این سازمان در استان صورت می‌گیرد.  

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: باید شرایطی فراهم شود تا مردم در زمینه خرید گوشت سفید و قرمز مشکلی با افزایش قیمت نداشته باشند.

بیگی گفت: با توجه به کاهش کشتار در داخل استان به دلیل فصل چرا و با هدف تعدیل قیمت مجوز ورود دام زنده به آذربایجان‌شرقی صادر می‌شود. 

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول