اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

ورود نخستین پارت دام زنده از استرالیا در آینده‎ای نزدیک

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: با فراهم کردن زمینه‎های لازم به زودی نخستین پارت دام زنده از استرالیا وارد استان بوشهر می‎شود.

ورود نخستین پارت دام زنده از استرالیا در آینده‎ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش ظهر امروز در نشست با سرکنسول کشاورزی کشور استرالیا در خاورمیانه و شمال آفریقا با بیان اینکه تغییر ساختار و شرایط واحدهای قرنطینه دامی در استان بوشهر قابل قبول و مطلوب است اظهار داشت: تغییر ساختار و شرایط واحدهای قرنطینه دامی که در استان بوشهر در حال انجام است، قابل قبول و مطلوب است.

جهانبخش افزود: در دو ماه گذشته از سوی مجموعه دامپزشکی استان و دیگر دستگاه‎های اجرایی مرتبط فعالیت‎های چشمگیری در زمینه این واحدها انجام شده است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: امیدواریم با پیشرفت این پروژه‎ها و تکمیل هر چه سریع‎تر آنها خواسته‎های دولت استرالیا در ارتباط با واردات دام تحقق پیدا کند.

جهانبخش ادامه داد: تلاش ما این است با همکاری بخش خصوصی مجموعه‎ای استاندارد و مطابق در این زمینه ایجاد شود.

وی بیان کرد: با توجه به روابط صمیمانه دو کشور و مجموعه تحولات صورت گرفته، امیدواریم هر چه زودتر شاهد واردات اولین پارت دامی کشور استرالیا به استان بوشهر باشیم.

سرکنسول کشاورزی کشور استرالیا در خاورمیانه و شمال آفریقا نیز در این نشست گفت: استان بوشهر دارای شرایط بالفعل و بالقوه زیادی برای رسیدن به شرایط ایده‎آل در بحث واردات دام است.

آنتونی ویگ افزود: آنچه در بازدیدهای امروز حائز اهمیت بود فرآیندهای انجام شده در چند ماه اخیر در استان بوشهر در زمینه واردات دام و واحدهای قرنطینه دامی است.

وی اضافه کرد: این واحدها پیشرفت امیدوارکننده‎ای داشته‎اند که مجموعه این فعالیت‎ها شرایط رفاهی دام را که یکی از اهداف دولت استرالیا است، فراهم کرده است.

سرکنسول کشاورزی کشور استرالیا در خاورمیانه و شمال آفریقا یادآور شد: این امر گام بلندی در راستای امضای توافقنامه و ادارات دام زنده بین دو کشور استرالیا و ایران به شمار می‎رود.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول