اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

کرمان گلوگاه ورود دام به کشور است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: استان کرمان گلوگاه ورود دام به کشور است و از مسئولان دامپزشکی کشور درخواست داریم، نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

کرمان گلوگاه ورود دام به کشور است
به گزارش خبر‌گزاری فارس از کرمان، جواد کمالی بعد از ظهر امر‌وز در جمع اعضای شورای هماهنگی مدیران سازمان دامپزشکی کشور و ادارات کل دامپزشکی استان‌ها اظهار داشت: سلامت غذایی نکته بسیار مهمی است تا حدی که امام علی (ع) می‌فرماید «اگر در چاهی قطره شراب ریخته شود و آن آب را پای در‌ختی جاری سازند، من از آن میوه نمی‌خورم».
وی ابراز داشت: لقمه حرام در تربیت انسان‌ها نقش بسیار زیادی دارد.
کمالی با اشاره به اینکه در دو قرن اخیر کشورهای سلطه‌گر غربی ضد‌ اسلام تبلیغ کردند و گفتند پیامبر (ص) جنگ طلب بوده، گفت: خودشان در دو قرن گذشته 250 میلیون نفر را کشتند و چقدر جنایت و ظلم به ادیان الهی و مکتب‌های دینی کردند.
وی خاطرنشان کرد: در کشور ما باید همه چیز در راستای دین اسلام تبیین شود و بتوانیم فرهنگ و روش‌های در سلامت غذایی و دیگر موارد را به کشورهای دیگر آموزش دهیم.
وی عنوان کرد: 287 حدیث در وسائل‌الشیعه در باب حقوق حیوانات داریم که در کجای دنیا و ادیان دیگر می‌توان چنین چیزی دید و این تنها در یک کتاب از شیعه است.
کمالی ابراز داشت: در قرآن کریم 200 آیه مربوط به حقوق حیوانات آماده‌ و شش سوره از قرآن کریم به اسم حیوانات مانند بقره، عنکبوت و ... است.
‌وی گفت: 32 سال از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد باید چهار‌چوب طرح جامعه اسلامی در کار شما تدوین شده تا به دنیا ارائه دهیم که این الگو ایرانی و اسلامی است و تا حدودی کارهایی انجام، اما برنامه مدونی نداریم.
کمالی ابراز داشت: استان کرمان دارای موقعیت ترانزیتی خاصی در کشور است و از این نظر تفاوت‌های زیادی با دیگر استان‌ها دارد، استان کرمان گلوگاه ورود دام به کشور است و از مسئولان دامپزشکی کشور درخواست داریم، نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول