اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری کرمان:

کلاس‌ مهارت‌های زندگی آمار طلاق را کاهش می‌دهد

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به آمار ورودی پرونده‌های طلاق به دادگستری گفت: استفاده از توان کلاس‌های آموزشی مهارت‌های زندگی، گامی موثر در زمینه کاهش این آمار است.

کلاس‌ مهارت‌های زندگی آمار طلاق را کاهش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی توکلی پیش از ظهر امروز در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان کرمان اظهار داشت: پیشگیری از وقوع جرم باید از مدارس، مساجد و دانشگاه‌ها آغاز شود.

وی عنوان کرد: تغییر در روحیه و اخلاق بزرگسالان به سختی صورت می‌گیرد، اما اگر پیشگیری از وقوع جرم از مدارس، مساجد و دانشگاه‌ها آغاز شود، تأثیرگذار است.

توکلی افزود: همکاری آموزش و پرورش برای برنامه‌ریزی و استفاده از فضای مدارس و ارائه آموزش‌ها و هشدارها به دانش‌آموزان گامی مؤثر در این زمینه به شمار می‌رود.

این مقام قضائی تصریح کرد: ائمه جمعه و جماعات نیز به لحاظ بهره‌مندی از مخاطب گسترده دارای بستر مناسبی هستند که باید از این بستر نیز استفاده شود.

توکلی با اشاره به آمار ورودی پرونده‌های طلاق به دادگستری ابراز داشت: استفاده از کلاس‌های آموزشی مهارت‌های زندگی گامی مؤثر در زمینه کاهش این آمار است که اجرای سریع آن کلاس‌ها مد نظر قرار دارد.

وی تصریح کرد: به لحاظ عدم اختصاص بودجه برای برگزاری کلاس‌ها نباید این امر مورد بی‌توجهی قرار گیرد، بلکه باید این کلاس‌ها را با امکانات موجود پیگیری و اجرایی کرد.

توکلی بیان داشت: درد، مشکل و معضلات جامعه در زمینه پیشگیری از وقوع جرم مشخص است و درمان آن نیز در سایه همکاری و همراهی و همفکری امکان‌پذیر می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول