اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد رسیدگی به امور جوانان آذربایجان‌غربی تاکید کرد

لزوم برگزاری کارگاه‌های آشنایی با مهارت‌های زندگی برای جوانان

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد رسیدگی به امور جوانان آذربایجان‌غربی گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزش مهارت‌های زندگی برای جوانان یکی از الزاماتی است که باید مورد توجه دستگاه‌های مختلف قرار گیرد.

لزوم برگزاری کارگاه‌های آشنایی با مهارت‌های زندگی برای جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی ملااحمدی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد رسیدگی به امور جوانان آذربایجان‌غربی اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن دهه کرامت و همچنین سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا(س) باید ادارات و نهادهای مختلف برای برگزاری برنامه‌هایی همانند کارگاه‌های آشنایی با مهارت‌های زندگی برنامه‌ریزی کنند.

وی افزود: همچنین برگزاری برنامه‌هایی همانند جشن ازدواج به منظور معرفی زوج‌های موفق نهادهای مختلف، درج مطالب مختلف با مضامین مفید برای جوانان در نشریات و رسانه‌ها و پخش پیام‌های مناسبتی در طول این دهه توسط شهرداری و سازمان‌های مرتبط از برنامه‌هایی است که می‌تواند زمینه‌ساز تشکیل خانواده موفق در جامعه باشد.

ملااحمدی اضافه کرد: تجلیل از فعالان عرصه ازدواج و خیران بخش ازدواج، تلاش برای جلوگیری از ثبت طلاق در سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا(س) و همچنین تجلیل از کارمندانی که در طول دهه کرامت ازدواج می‌کنند از دیگر برنامه‌هایی است که می‌تواند موجب شکل‌گیری ازدواج‌های آسان در جامعه باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی توجه مدیران ادارات به مسائل جوانان را امری مهم دانست و ابراز داشت: تمام ارگان‌های دولتی و غیردولتی باید برای استفاده از جوانان در سمت‌های مختلف تلاش کرده و به این ترتیب راه را برای حضور این قشر در جامعه هموار کنند.

وی همچنین با تاکید بر برگزاری جلسات با جوانان در ادارات خاطرنشان کرد: استفاده از نیروی جوانان برای انجام امورات مختلف یکی از دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی است که باید مدنظر تمام مدیران و مسئولان باشد تا شاهد رونق کاری در آینده و به روی کار آمدن جوانان امروز در سمت‌های مدیریتی باشیم.

ملااحمدی وجود سازمان‌های مردم‌نهاد را یکی از فرصت‌های زرین برای ادارات برشمرد و تاکید کرد: مدیران می‌توانند با برقراری رابطه با یکی از این سازمان‌ها در زمینه استفاده از توانمندی‌های جوانان در این مراکز بهره برده و به این ترتیب زمینه را برای حضور نخبگان جوان در دستگاه‌ها مهیا کنند.

دبیر ستاد رسیدگی به امور جوانان آذربایجان‌غربی در پایان تصریح کرد: برگزاری جلسات با محوریت جوانان باید دارای نمود در سطح جامعه باشد، چراکه امروزه مهم‌ترین دغدغه مسئولان رسیدگی به امور جوانان و سامان‌دادن به وضعیت موجود است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول