اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

متخصص و مجری استانداردهای ایزو 9000:

راه موفقیت کشورهای توسعه‌یافته تولید و خدمات است

خبرگزاری فارس: متخصص و مجری استانداردهای ایزو 9000 و مدیریت کیفیت جامع (TQM) گفت: توسعه اقتصادی به تولید نیاز دارد و تولید به یک مدیر خوب، و باید توجه داشت در تولید کیفیت باید نهادینه شود.

راه موفقیت کشورهای توسعه‌یافته تولید و خدمات است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رضا نیسانی در سمینار آموزشی مدیریت کیفیت جامع برای واحدهای تولیدی و صنعتی که در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: اکنون وقت آن رسیده است که ریشه مشکلات علت‌یابی شود و با همدلی این مشکلات حل شود.

نیسانی کلید تعالی جامعه را توسعه اقتصادی دانست و گفت: باید به گفته رهبر انقلاب توجه داشت و اطمینان داشت که سرمایه‌گذار افتخار مملکت و کارآفرین کلید موتور توسعه اقتصادی است.

وی ادامه داد: در سال 2012 بالاترین رشد اقتصادی را کشور مغولستان داشته که رئیس‌جمهور آن کشور سه عامل مردم، تکنولوژی و درهای باز را از عوامل رشد کشورش دانسته است.

متخصص و مجری استانداردهای ایزو 9000 و مدیریت کیفیت جامع (TQM)، راه موفقیت کشورهای توسعه‌یافته را تولید و خدمات دانست. در مملکتی که گهواره تمدن دنیا است باید به مقوله جذب توریست و آموزش توجه بیشتری داشت.

نیسانی ادامه داد: توسعه اقتصادی به تولید نیاز دارد و تولید به یک مدیر خوب، و باید توجه داشت در تولید کیفیت باید نهادینه شود.

سید‌سعید حیدری‌طیب نیز گفت: در چند هفته اخیر شاهد کاهش چشمگیر ریال در مقابل دلار و به دنبال آن پول‌های خارجی بودیم که مشکلات زیادی را در کشورمان به وجود آورده است.

حیدری‌طیب گفت: تحریم‌های کنونی بر وضعیت اقتصادی کشور بی‌تاثیر نیست اما نه به‌اندازه‌ای که دینار سه برابر ریال شود، پس باید علت را ریشه‌یابی کرد و تنها برخورد با معلول کافی نیست.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هدفمند‌کردن یارانه‌ها برای ایران و ورود به بازارهای جهانی لازم بود اما باید برنامه‌ریزی کامل و جامعی برای آن انجام می‌گرفت چراکه در برنامه پنجم توسعه و در قانون هدفمند کردن یارانه‌ها فصلی با عنوان اشتغال و تولید تعریف شده که باید 30 درصد درآمد ناشی از هدفمندی یارانه در تولید هزینه گردد اما شاهد آن بودیم که با اجرای این طرح نقدینگی در جامعه زیاد شد و باعث تورم و مشکلات در پی آن گردید.

حیدری‌طیب به سخنان رهبر‌ی انقلاب اشاره و خاطر‌نشان کرد: در شرایط تحریم و سالی که به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده، حرکت به سوی اقتصاد مقاومتی مهمترین تدبیر در مقابله با تحریم‌ها است.

نماینده مردم کرمانشاه در خانه ملت در خصوص عملکرد دولت گفت: مسئولان باید به صورت منفعلانه عمل کنند و باید به دنبال اقتصاد مقاومتی انعطاف‌پذیر، قوی از درون و دارای تاب مقاومت در برابر تحریم‌ها باشند چون اقتصاد مقاومتی تنها در تولید نیست و بحث مصرف‌کننده نیز مطرح است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول